פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה (מכוונת??) חוסר תבונה, עוגמת נפש... נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מקבל שירות מזה כשנה - 2 קדים של 10 ליטר +מתקן חם קר.
בפבואר מסתיימת תקופת ההתקשרות .
ביקשתי משירות הלקוחות להוסיף לי מתקן חם קר נוסף כי יש לי עסק צמוד ואני מעוניין בשני מתקנים. חזרו אלי משירות הלקוחות ואמרו לי שהמחיר החדש יהיה 85 שקלים במקום 75 ( מנוי אינטרנט ) . חשבתי לתומי שזו התוספת עבור מתקן נוסף.
כשהביאו את המתקן שמתי לב שסיפקו לי סיסמא חדשה . מייד הבנתי שנעשתה טעון ויש לי למעשה 2 חשבונות מקביליים וכי אני משלם כפול. צלצלתי מייד לשירות הלקוחות ואכן הוברר שכך הדבר. הם טענו שאני לא הבנתי נכון את הנציגה. אבל למעשה אני חזרתי ואמרתי לה שאני מעוניין רק במתקן נוסף ולא בתוספת של מיכלי מים. הבנתי שחלה טעות ובקשתי לבטל את העסקה האחרונה ( זה נעשה ממש יום מאוחר יותר) - אך הנציגה טענה שאני ייחוייב בקנס!!! לא האמנתי למשמע אוזני. הם מבינים שחלה טעות ואי הבנה .......החמדנות.....
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני כן מעוניין במתקן נוסף בלבד (ללא מיכלי מים ) מוכן אף לשלם.. מה הבעיה?? פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה