פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינם רוצים להחזיר זיכוי על 4 גלונים מלאים שהוחזר להם נושא התלונה:
בקר אילן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אנשי החלוקה שהגיעו לביתי הכריחו את אישתי לקחת 2 גלונים למרות שבחודש שעבר הורידו יותר על דעת עצמם. החודש לא היה צורך במיים מכיון שנישארו 2.5 גלונים, אנשי החלוקה היתוכחו עים אישתי גרמו לה ליבקות והלכו מיבלי לקחת את שני הגלונים. מנהלם לא עשה כלום בנדון ולכן החלטנו להיתנתק מהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
אורית זכרוני, אחראית פ שם ותפקיד:
שלום רב,
אנו מודים לכם על פנייתכם. עם קבלת פנייתו של מר אילן בקר, בדקנו בצורה יסודית את תלונתו עם הגורמים הרלוונטיים. מבדיקתנו עולה כי הלקוח קיבל מידי חודש 2 כדי מים, כמוסכם בחוזה ההתקשרות עמנו.
בתאריך 20/11/05, פנתה גברת בקר אל מוקד השירות והתלוננה על יחסו של מנהל קו חלוקת המים. מנהל שירות הלקוחות הקשיב לדברי הלקוחה והתנצל בפניה על המקרה. ביום למחרת, מנהל הקו הגיע שנית לבית הלקוחה והתנצל בפניה באופן אישי באם נפגעה מדבריו.
במקביל, "נביעות" זיכתה את משפחת בקר על 4 כדים מלאים.

לצערנו, למרות כל פעולותינו הנ"ל, החליט מר בקר לסיים את ההתקשרות עמנו.
מרגע קבלת תלונתו של הלקוח, פעלנו במהירות בכדי להתנצל בפניו ולזכותו על כדי המים (למרות שסופקו על פי הסכם ההתקשרות). אנו מקווים שמשפחת בקר תחזור בקרוב ליהנות מהמים האיכותיים של "נביעות" ומתחייבים לעשות כל שביכולתנו בכדי לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר.
תגובה:
כאמור מעלה, "נביעות" זיכתה את משפחת בקר על 4 כדים מלאים והתנצלה על המקרה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה