אורית זכרוני, אחראית פ |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אנו מודים לכם על פנייתכם. עם קבלת פנייתו של מר אילן בקר, בדקנו בצורה יסודית את תלונתו עם הגורמים הרלוונטיים. מבדיקתנו עולה כי הלקוח קיבל מידי חודש 2 כדי מים, כמוסכם בחוזה ההתקשרות עמנו.
בתאריך 20/11/05, פנתה גברת בקר אל מוקד השירות והתלוננה על יחסו של מנהל קו חלוקת המים. מנהל שירות הלקוחות הקשיב לדברי הלקוחה והתנצל בפניה על המקרה. ביום למחרת, מנהל הקו הגיע שנית לבית הלקוחה והתנצל בפניה באופן אישי באם נפגעה מדבריו.
במקביל, "נביעות" זיכתה את משפחת בקר על 4 כדים מלאים.
לצערנו, למרות כל פעולותינו הנ"ל, החליט מר בקר לסיים את ההתקשרות עמנו.
מרגע קבלת תלונתו של הלקוח, פעלנו במהירות בכדי להתנצל בפניו ולזכותו על כדי המים (למרות שסופקו על פי הסכם ההתקשרות). אנו מקווים שמשפחת בקר תחזור בקרוב ליהנות מהמים האיכותיים של "נביעות" ומתחייבים לעשות כל שביכולתנו בכדי לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר.
|
תגובה: |
כאמור מעלה, "נביעות" זיכתה את משפחת בקר על 4 כדים מלאים והתנצלה על המקרה. |
פתרון: |
|
|