פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי משירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בביתי יש מתקן מים של חברת נביעות. לצערי הרב אני נתקלת בשירות לקוי משירות הלקוחות בחברת נביעות והיום חשתי כי קצו כל הקיצים.
מדצמבר פניתי בבקשות חוזרות ונשנות לקבל לוח חלוקה - שהגיע לביתי בשעה טובה רק לפני כשבועיים.
במהלך פברואר קבלתי רק כד אחד של מים מבלי שיידעו אותי על כך מראש. לאחר שפניתי לחברה קבלתי גם 2 שמיניות של מים ללא חיוב לאור הבעיה שהיתה להם בהספקה - ועל כך אני מברכת.
אך מכשהגיע חודש מרץ באחד הימים ראיתי ליד הדלת כד אחד של מים בלבד (במקום 5). לא הודיעו לי מראש על החלוקה (כמו שבד"כ היו מודיעים לי לפחות ב sms וגם עדיין לא היה בידי יומן החלוקה). לא הבנתי למה שוב מגיע רק כד אחד ובביתי כבר היו 6 כדים ריקים. התקשרתי לחברה ואמרו לי שמהלך החודש יגיעו עוד 3 כדים - התווכחתי עם הנציגה למה לא 4 כדים (מגיעים לי 5 בחודש) אז היא אמרה שהיא תשנה את זה - למה לשנות? זה הרי מה שמגיע לי! בקשתי גם שיבואו לאסוף את מצבור הכדים הריקים ורק לאחר ויכוח הסכימו לבוא בעוד יומיים. ביום המיוחל התקשר אלי נציג ואמר שהוא בדרך לתקן את המתקן שלי. לא הבנתי - אמרתי לו שאין לי תקלה במתקן אבל שיבואו לקחת את הכדים הריקים ואז הם נלקחו. לאחר מכן הגיעה החשבונית של מרץ ובה ראיתי שמחייבים אותי ב 70 ש"ח - עלות של כד אחד ואחזקה של המתקן. במשך 4 ימים ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות אך שמני ההמתנה הארוכים וחופשה שלהם בפורים גרמו לי להתייאש כל פעם מחדש (לאחר כ 20 דק' בממוצע). היום ניסיתי 3 פעמים ובפעם ה-3 לא ויתרתי. חיכיתי 36 דק' !!! אבל ענו לי הנציגה הסבירה לי על החשבונית ואמרה שהיא מוכנה לפצות אותי במארז של בקבוקים קטנים. אנרתי לה שאיני מעוניינת ואני רוצה לבטל את החוזה ולדבר עם האחראי. לשמחתי חזרה אלי לאחר כשעתיים אך היא דברה בטונים גבוהים שגרמו לי להעלות את הטונים שלי ולא להיות נחמדה. היא כל הזמן חזרה על המנטרה שאניצריכה עדיין לשלם מחיר אחזקה מלא על המתקן כי זה המסלול שלי. אבל, כנראה שמישהו שכח שהמסלול שלי כולל קבלת 5 כדים בחודש ולא אחד כך שהמתקן נמצא בשימוש 3-4 ימים בחודש בלבד. תשובתה החוזרת שוב ושוב הייתה: אבל קבלת כד אחד". אבל כנראה שלא שמים לב ואני נאלצת לקנות שישיות של מים סופר כי המתקן אצלי מיותם. הנציגה הציעה שבחודש הבא אני יזוכה על האחזקה ושעד יום א' אקבל 2 כדים. סרבתי מכיוון שאין היא ידעה להגיד לי מתי יושלמו שאר הכדים ונמאס לי לחיות בחוסר ידיעה ואז לרוץ לסופר לקנות עוד מים. לבסוף בקשתי להתנתק ועכשיו גם לזה אני צריכה לחכות 5 ימים.
חבל מאוד שזה השירות שהחברה נותנת ושלא מודיעים מראש על מחסור בכדים ושעדיין ממשיכים לחייב את הלקוחות. אני מקווה שהניתוק בביתי יהיה מהיר. אם חברה לא יודעת לעמוד בצד שלה בהסכם אז למה הלקוח צריך להמשיך לעמוד בצד שלו? אם אני לא מקבלת מים אז למה אני צריכה לשלם על מתקן שעומד מיותם?
עוגמת נפש סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה