פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור אספקת מים חודש!!!!והתעלמות מהלקוח נושא התלונה:
בנאי אייל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתקופה האחרונה לחברת נביעות יש קושי באספקת מים ללקוחותיה. למרות זאת, אין היא מצאה לנכון להרים טלפוןן ולעדכן אותי כלקוח, כמה זמן זה יקח, מה לגביי התשלום החודשי-פשוט כלום! ואני? בנתיים לא שותה קפה בבוקר כי אין מים חמים להרתיח, קונה קומקום-וחי בחוסר ידיעה. האם זה סביר?איפה השירות?האם המנכ"לים של נביעות גם לא שותים קפה בבוקר כמוני? אבקש תשובות!
וכספי סוג הנזק :
לעדכן את הלקוח מבעוד מועד ופיצוי כספי הולם על כל השתייה שנאלצתי לקנות. פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה