|
|
|
|
|
|
איחור אספקת מים חודש!!!!והתעלמות מהלקוח |
נושא התלונה: |
בנאי אייל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתקופה האחרונה לחברת נביעות יש קושי באספקת מים ללקוחותיה. למרות זאת, אין היא מצאה לנכון להרים טלפוןן ולעדכן אותי כלקוח, כמה זמן זה יקח, מה לגביי התשלום החודשי-פשוט כלום! ואני? בנתיים לא שותה קפה בבוקר כי אין מים חמים להרתיח, קונה קומקום-וחי בחוסר ידיעה. האם זה סביר?איפה השירות?האם המנכ"לים של נביעות גם לא שותים קפה בבוקר כמוני? אבקש תשובות!
|
וכספי |
סוג הנזק : |
לעדכן את הלקוח מבעוד מועד ופיצוי כספי הולם על כל השתייה שנאלצתי לקנות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נביעות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|