|
|
|
|
|
|
לא ניתן להתנתק!! |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ הודעתי לחברה הנ"ל כי ברצוני לבטל את השרות דרכם. נאמר לי כי יגיעו לקחת את הכדים שנשארו יזכו אותי בחיוב וזה הכל.פעמיים היו אמורים להגיע, פעמיים בהם חיכיתי בבית שיגיעו ולא הגיעו!! החיוב, כמובן, ממשיך להגיע...וחיוב גבוה יותר היות וההנחה שהיתה לי נגמרה. ניסיתי להשיג את השרות לקוחות אך לאחר המתנה של עשרים דקות על הקו התייאשתי...
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי וניתוק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נביעות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|