פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ארוכה במערכת מענה טלפוני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"במכתב שנשלח לנביעות:

שלום,
אני לקוח שלכם מספר שנים ולאולם לא הייתי צריך להשתמש בשירות לקוחות שלכם. לאחרונה הייתי צריך לייצור עמכם קשר מספר פעמים. כל פעם שאני צריך ליצור אתכם קשר אני צריך לפנות שעה מהלו"ז שלי כדי לחכות על הקו עם הודעה ש"עקב עומס רב זמני ההמתנה ארוכים מהרגיל" ולאחר מכן עונים לי ומתנצלים שיש מערכת חדשה. מערכת חדשה כבר כמעט 3 חודשים?! וההמתנה לא ארוכה מהרגיל אלה רגיל לחלוטין. בחודשיים האחרונים הייתי צריך ליצור קשר עמכם מספר פעמים ולא חיכיתי פחות מ35 דק'. אין בכוונתי סתם "לצעוק" ולכעוס, אבל לא ייתכן שבשוק כ"כתחרותי וזמנים שכל של חשוב אתם נותנים שירות פחות טובה ממתחריכם. לידיעתכם
ותודה מראש,
אייל שושני

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה