פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"תוצאה של חבר מביא חבר" נושא התלונה:
פלדינגר משה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏10 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אייר פורט סיטי ,ליד נתב"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח של החברה במשך כ-15 שנה,עקב סיבות אישיות התנתקתי מהחברה,לא לפני שדאגתי שאחר יקבל את המשך שירותי החברה (מה שנקרא חבר מביא חבר).חברת נביעות במסע פרסומיה התחייבה להעניק 100 ש"ח לכל לקוח שמביא לקוח חדש. מזה כחודשיים וחצי ימים אני עדיין מחכה ל100 ש"ח שחברת נביעות התחייבה לתת.כל שיחותי עם גלית וסיגל האחראיות על השירות והתחייבותן "עלו בתוהו" הלזה יקרא שירות והבטחה?....
*מס' הלקוח שלי היה 62660.
לתת את מה שהבטיחו. פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה