פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת כדי מים מעבר לנדרש נושא התלונה:
עטר אביב שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת נביעות מזה כ-3 שנים.
כמות הכדים הנדרשת באופן שוטף הינה 2 כדים. לעיתים כאשר נדרש אני פונה לחברה בבקשה לספק לי יותר כדים מהדרישה הקבועה.
לפני מספר חודשים החליטו בחברה שממוצע צריכת הכדים שלי עומד על 4 כדים "הגדילו ראש" ועל דעת עצמם החליטו לספק לי באופן קבוע 4 כדים..
בפעם הראשונה, לא עשיתי סיפור גדול, חשבתי שזו טעות והדגשתי בפניהם שבאופן קבוע יספקו לי 2 כדים (כפי שסוכם מלכתחילה) ובמידת הצורך אני אתקשר ואגדיל את הכמות. לא נורא אם יהיה לי רזרבה בבית, אנו עומדים בפני תקופה חמה, נשאיר את הכדים.
לפני כחודשיים החליטו להגדיל ראש עוד יותר והפעם סיפקו לי 5 כדים. שוב התקשרתי והתלוננתי בטענה שאני לא מחסן ויש לי יותר מדי כדים. שוב הבטיחו לי שבפעם הבאה יספקו לי רק 2 כדים.
אך כמה מפתיע ביום החלוקה לאחר מכן, שוב סיפקו לי 4 כדים (כיום אני יכול לשמש מחסן קדמי של נביעות - 12 כדים מאוחסנים אצלי בדירה). הפעם הגיעו מים עד נפש (תרתי משמע). רותח וזועם התקשרתי לשרות לקוחות והתלוננתי, ביקשתי שיבואו לקחת את הכדים כי כבר אין לי מקום בדירה לאחסן את כל הכדים. חזר אלי אדם בשם מני שהציג עצמו כמנהל תפעול אם איני טועה וטען בפני שכעס על מנהל החלוקה שלמרות בקשותי החוזרות ונישנות סיפק לי כמות כדים יותר מהנדרש והבטיח שלמחרת בבוקר יגיעו לקחת את הכדים. ביקשתי שלא "יפשלו" מאחר ואני גר בבניין משותף ללא מעלית והכדים מחוץ לדלת חוסמים את מעבר המדרגות. אמר "אל תדאג עכשיו אתה בטיפול שלי" ולא יסף.
כמובן שלא הגיעו לאסוף את הכדים !
ממש התעצבנתי ובקשתי להתנתק מהשרות. כרגיל כמו כל חברה "מתוקנת" צריך להמתין ששימור לקוחות יחזרו אלי. המתנתי למעלה משבוע וחצי, כאשר כל כמה ימים אני מתקשר ומבקש שהשימור יחזרו אלי ויתאמו לי טכנאי ביום שישי (שבועיים מראש) שיגיע לקחת את המתקן והכדים. רק לאחר התעקשות על הקו ומריטת עצבים העבירו אותי לשימור לקוחות.
בשימור לקוחות ענתה לי בחורה בשם מרתה שניסתה במשך חצי שעה להתיש אותי עד שאשתכנע להשאר והבטיחה לי הרים וגבעות אם אשאר. לאחר שהצלחתי להבהיר לה שאין בכוונתי להשאר לקוח של החברה השתנתה הגישה. כבר לא נחמדים ובאים לקראת הלקוח. רוצה להתנתק - מתי שנוח לנו ולא לך - ביום חלוקת הכדים באמצע השבוע (צריך להפסיד יום עבודה). זיכוי על הכדים המלאים ? מה פתאום ! "אנחנו לא מזכים!... אבל לא ביקשתי שתספקו לי כל כך הרבה כדים. זו טעות שלכם !!!". אין עם מי לדבר - "זו המדיניות של החברה..."
פניתי הבוקר טלפונית לתלונות הציבור של החברה. הבטיחו שיחזרו אלי עד הצהרים. עד לרגע זה (18:00) איש לא טרח לחזור אלי!
ואני שואל אם נתתי לחברה הרשאה לחייב את חשבוני באספקת 2 כדים באופן שוטף והרשאה טלפונית לחייב בגין אספקה של תוספת כדים, האם זו לא גניבה לאור יום כאשר מחייבים אותי על כדי מים שלא ביקשתי וכשאני מבקש להחזיר ולזכות אומרים לי "לא ניתן" ?
אוי לחברה שזה השרות שלה מרמת שרות הלקוחות, דרך מנהל התפעול (מני), דרך שימור לקוחות (מרתה) וכלה בפניות הציבור (נטלי/אורית)
עוגמת נפש, בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על הכדים שסופקו לי ללא דרישה והגעה של טכנאי ביום שישי (לא בשעות העבודה שלי) פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה