פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע וזלזול בלקוח נושא התלונה:
יירמולייב אלנה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של נביעות (לצערי) כמעט 10 שנים. ביום ראשון 9/08 היה יום החלוקה המים הרשמי ועל כך קבלתי תזכורת בסמס לנייד שלי. אבל לא ביום רשאון, לא ביום שני, ואפילו לא ביום שלישי(לאחר בירור טלפוני והבטחה של ממונה "לבדוק באופן אישי שהמים יגיעו היום" לא סופקו לי מים. אני אם ל2 ילדים שרגילים לשתות בקיץ, מכוון שדירה שלי לא מאפשרת לי לאחסון "כדי ספר" אני מזמינה באופן קבוע כמות מים ומספיקה לי בדיוק ל4 שבועות. נשארנו בלי מים קרים, בלי מים חמים ולנביעות ממש לא מזיז. פניתי גם בדואל פעמיים לנביעות- אין תגובה. מבקשת עזרתכם.
נזק כספי סוג הנזק :
להגיש תלונה יצוגית פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה