פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיית מענה טלפונית בחברת נביעות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ברצוני לומר לגבי מענה הטלפון שבחברת נביעות שבאף חברה שמכבדת את עצמה אין את הבעייה הגרועה ביותר שקיימת בחברת נביעות אני לקוחה חדשה ובמשך 40 דקות אני מנסה לתפוס את אחד הנציגים של חברת נביעות אבל אין שום מענה רקאת התקליט שחוזרעל עצמו כל הזמן לגבי ערך המים וכל הזמן אומרים שם בתקליט הקש 1 להשארת מספר טלפון ונחזור בהקדם אני מתחילה פשוט להצטער שנכנסתי לחברה שאין עם מי לדבר ועד שהם חוזרים זה אחרי שקיבלת התמוטטות עצבים
לפי דעתי אתהמענה של השירות הטלפון הם צריכים לשפר בדחיפות

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה