פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקדמת איסוף מתקן ללא הודעה מראש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ג', ה- 1/9/09 התקשרתי והודעתי על עזיבת החברה.
לאחר כמה ימים חזרה אלי איריס (מקשרי לקוחות אני חושבת) והציעה לי מסלול משתלם יותר על מנת שאשאר לקוחת החברה. שוחחנו מאז מספר פעמים וביום ראשון ה- 13/9/09 הודעתי לאיריס סופית על עזיבה וביקשתי איסוף המתקן בהקדם האפשרי. איריס אמרה לי שאפשר לאסוף את המתקן רק ביום שלישי ה- 29/9/09, למעלה משבועיים לאחר הודעתי על עזיבה. על אף הפצרותיי, לא נאותה להקדים את האיסוף ואני לא התעקשתי. התקשרתי לחברה המתחרה ודחיתי את הבאת המתקן החדש לתאריך ה 29/9/09 על מנת שלא אשאר בלי מים בכלל.
להפתעתי הרבה וללא שום תיאום מראש או תזכור יום לפני, הגיעו מחברתכם לאסוף את המתקן ביום שישי ה 25/9/09 בסביבות תשע בבוקר. בזמן זה, ישנתי ולא פתחתי את הדלת.
התקשרתי ודיברתי עם אורטל, לה אמרתי שלא הייתי בבית (לא היה לי נעים לומר שישנתי) אך הושארה לי הודעה שהגיעו לאסוף את המתקן ושלא היינו בבית. ביקשתי מאורטל לדבר בדחיפות עם איריס והיא אמרה שתפוס אצלה. הסברתי לאורטל שהתאריך היה ב 29/9 והקדימו ללא הודעה, אורטל טענה שכנראה איריס התבלבלה והתאריך הוא היום והאיסוף הבא הוא רק בעוד חודש. השארתי הודעה שאיריס תחזור אלי דחוף.
לאחר זמן קצר, אורטל חזרה אלי ואמרה לי שאיריס עסוקה ושכן תיאמו איתי איסוף המתקן ב 25/9 ופעם הבאה הינה בעוד חודש (!!) אמרתי לה שזה לא בסדר, שהתחננתי שאיריס תקדים לי את האיסוף ושאני אכתוב מכתב תלונה, אז היא השיבה שאם אני רוצה שאכתוב מכתב תלונה אבל זה המצב והאיסוף הבא הינו רק בעוד חודש. לא ציינתי בפניה, אבל אני גרה בבית קטן ואין לי איפה לאחסן את המתקן שלהם ושל מי עדן.
הרגשתי היא שכלקוח חדש מחזרים אחריך ומודיעים ומתזכרים יום לפני, ומתנהגים כפי שצריך להתנהג ללקוח וכאשר אתה עוזב, ועוד לחברה מתחרה, היחס הוא מזלזל והאטימות לפניית הלקוח חוגגת. זוהי חוצפה שאין כדוגמתה, בפירוש לא תיאמו איתי הגעה, אם היו מתאמים איתי - הייתי מתאמת גם עם החברה המתחרה הבאת המתקן החדש שהרי איתם תואם ל- 29/9.
בסיכומו של דבר, אני דורשת איסוף המתקן ביום ג' הקרוב, ה 29/9 כפי שתואם מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מבקשת שיאספו את המתקן בתאריך ה 29/9 כפי שתואם ולא חודש אחרי פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה