פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול של חברה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ילדתי את התינוקת שלי לפני כחצי שנה ולנוחיותי רכשתי מתקן נביעות בהנחה שזה בריא לתינוקת הרכה.
לצערי נתקלתי בעיות:

בעיה 1: מספר פעמים בכמה כדים מצאתי בזמן מזיגה במיוחד במים חמים גוף זר בצורת תולעת לבנה (יש לי את הצילום),אין לה תזוזה היא נעה עם המים .
בעלי דיבר עם אחת מלקוחות שרות של נביעות בקשר לנושא, היא ענתה לו שזה סידן (אם זה סידן בצורת תולעת למה לא רואים בבקבוקים רגילים).
רציתי לקחת אותו למעבדה לבדוק עם הוא מזיק, כל מי שראה את התולעת נגעל ואמרו לי אין צורך לבדוק במעבדה אפילו אם זה היה סידן, הדבר הזה לא יכנס לגוף במיוחד שיש תינוקת וזה לא יכול להיות סידן.
אנו לא קונים מים כדי לראות לכלוכים בתוך הכוס בייחוד שזה מיועד לתינוקת!!!!

בעיה 2: ברגע שגילינו על תולעת הנ"ל. באוגוסט הודענו לשירות לקוחות על הפסקה של חלוקת כדים ולקחת את המכשיר.
אמרו לבעלי, בתאריך של חלוקת כדים יבואו לקחת את המכשיר וכדים.
3.9.09 יום ה' חלוקת הכדים, לא באו לקחת.
בערב בעלי התקשר לחברה לדעת מה הסיבה. הבחורה שענתה לו אמרה שהם צלצלו באינטרקום, אף אחד לא ענה, (יש בעיה באינטרקום). היא טוענת שהם גם התקשרו לסלולרי. (מוזר, אנחנו עונים לכולם, רק עם נביעות יש לנו בעיה בפלפון במיוחד שהוא צמוד אלינו ולא הייתה גם שיחה לא נענתה).
בנביעות קבעו עם בעלי יום א' 6.9 או יום ב' 7.9 יגיעו אלינו, בעלי מסר להם מספר סלולרי שלו שיש להם ושלי בשביל להיכנס לבניין.
ביום א' הייתי אמורה לצאת דחוף. בשעה 8 בבוקר התקשרתי לשרות לקוחות של נביעות להיות בטוחה ביום א' מגיעים ולא ביום ב' כדי שאהיה בבית. ביקשתי שתבדוק בוודאות, הבחורה שענתה לי ביום א' בוודאות יגיעו היום.
אחרי 12:30 בעלי גם התקשר אליהם גם לו אמרו שהם אמורים להגיע היום, בזמן שאני לחוצה ומוכנה לצאת וחיכיתי עד הערב.
בעלי התקשר לדעת מה הסיבה שהם לא הגיעו ביום א' , מלקוחות שרות הבחורה התנצלה ואמרה שגם ביום ב' לא יגיעו.
מה הסיבה לכך שהשלו אותי ואמרו לי כי יגיעו ביום א' למרות שהסברתי להם כי זה דחוף?
בשירות לקוחות הודיעה לבעלי שהם יגיעו לאסוף ביום ה' 1.10 (כבר אספו) ולא יחייבו אותנו על המכשיר.

בגלל הזלזול של חברה המתנתי יומיים שיבואו לקחת את המכשיר ונגרם לי עגמת נפש כי לא הודיעו לי בזמן כי אנכם מתכוונים להגיע בכלל.
יומיים מזמני היקר בוזבז בגלל הזלזול של שירות לקוחות אשר השלו אותי לשווא.

מעניין הוא בזמן שאנו היינו לקוחות שלכם קיבלנו את הבקבוקים בזמן, החלוקה הייתה טובה, העובדים ידעו להגיע ולהשיג אותנו.
ברגע שאנו מאוכזבים כי המים שלכם מלוכלכים!!!!! אנו מקבלים את היחס הכי נבזי, מזלזל אשר מצדיק את העזיבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
נא לבדוק בהקדם את הטענה שלי על היחס המזלזל וירוד שלכם בהקדם!!!!! פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה