פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ואי מתן שירות כיאות לללקוח נושא התלונה:
שושן יחיאל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏18 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 16/12/05 התקלקל מתקן המים בביתי נגמר המים בכד החלפתי כד חדש לאחר חצי שעה שחזרתי למטבח כול הבית היה מוצף מים ( קורה ) ניסיתי לנסות כד אחר אותה תקלה סגרתי את המתקן ביום ראשון בבוקר דיברתי עם שירות לקוחות של נביעות הסברתי את התקלה את המהות הצורך במתקן יש לי ילדה תינוקת בבית חשוב לי המתקן לכן נאמר לי שיגיע טכנאי בין השעות 1200 עד 1700 לא יכולתי לעמוד בזמנים הודעתי אם אפשר יותר מאוחר לכיוון 1500 היה קצת קשה להם לכן ביקשתי מאשתי שתיקח חצי יום חופש מהעבודה שנינו אנשי צבא היא לקחה חיכתה משעה 1200 עד 1700 כאשר לא הגיע התקשרה אליי אני התקשרתי לברר מדוע לא מגיע ואז נודע לי שהטכנאי כיביכול לא יגיע כלל
שאלתי למה לא מודיעים לפחות משהו מינימום הם ניסו לסבן אותי אני בסוף יום עבודה נסעתי הביתה קניתי שישיה מים מינרליים בינתיים שירות לקוחות אחד בשם גרגורי יצר איתי קשר ניסה לסבן אותי וגם להסביר לי דרך הטלפון איך מתקנים מתקן נביעות שכלל לי אין אחריות אם אני נוגע בזה לכן היום המתקן לא תקין מים אין לנו בבית מהמתקן כן ואישתי שיכלה לעשות סידורים אחרים או להמשיך בעבודת מבלי להפסיד יום חופש לחינם קורקע לבית שלא בצדק אז יחס לא הוגן אפילו משפיל ומזלזל מצד נביעות אני אישית מצדי הןדעתי להם שיבואו לקחת את המתקן אני לא מעוניין להיות בחברה שמתייחסת ללקוחות שלה בזילזול ולא ברצינות ואז הם אמרו לי שאני עוד צריך לשלם קנס אני תמיד עמדתי בתשלומים לא פיגרתי או משהו כזה עכשיו שהם לא עומדים בהתחייבות שלהם לתקן לי את המתקן אני עוד צריך לשלם קנס זה אגב הרגשה של איום מצד החברה ועוד משהו נשלח אליי גלויה לפני כשבוע ושם נאמר חלוקה חדשה של המים ובכן הם שינו על דעת עצמם מבלי ליידע אותי שהחלוקה שונתה שוב לכן הם השאירו לי בקבוקים מחוץ לדלת מבלי ידעתי שהגעתי נגרם נזק לאחד הבקבוקים עכשיו מי משלם את הזנק כמובן הלקוח האשם היחידי החברה תמיד צודקת האמת הרגשתי ממש אכזבה ויחס מושפל מצידם
עוגמת נפש סוג הנזק :
שנביעות יתחילו לעשות שיעורי בית בחברה כנראה אין לה פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
אורית זכרוני, מנהלת פנ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם. חברת "נביעות" שמה דגש על שירות לקוחות מהיר ואמין, אך לצערי, במקרה של מר שושן, הלקוח לא זכה למלוא תשומת הלב. על כן, התנצלנו בפניו על עוגמת הנפש שנגרמה לו ודאגנו לפצותו לשביעות רצונו ממוצרי החברה. אנו שמחים שמר שושן החליט להמשיך וליהנות מהמים המינרליים האיכותיים של נביעות ונדאג כי מקרה מסוג זה לא יחזור שנית.





תגובה:
התנצלנו בפני הלקוח על עוגמת הנפש שנגרמה לו ודאגנו לפצותו לשביעות רצונו ממוצרי החברה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה