פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דליפה ממיכל מים 19 ליטר של חברת נביעות נושא התלונה:
מילמן יהודה שם/כינוי:
‏שבת ‏08 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נתב"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
השכם בבוקר יום שבת החלפתי את מיכל ה19 ליטר במכשיר של חברת נביעות, יש לציין שאני מחליף 3 מיכלים בחודש, סיימתי את סידורי ויצאתי עם אשתי לים בסביבות שעה 10.00 בשעה 1600 שחזרתי לבייתי, אישתי עלתה למעלה ואני נשארתי עם הכלב למטה לטיול , היא צלצלה אליי ואמרה לי שאין חשמל בביית והממסר פחת קפץ, עליתי וראיתי את כל המטבח מוצף ממיים, המיכל שהנחתי בבוקר במתקן היה כמעט מרוקן, יש לציין שהמתקן יושב על ארון עץ שבנוי בשיטת הכוורת , הכוונה מתחת למתקן יש תאי אכסון, מתחת למתקן המים היה מונח בטעינה מחשב נייד + הספק כח שלו, מתחת בתא מתחת למחשב היה טוסר כפול , שני המכשירים האלה התמלאו במים, דבר ראשון הוצאתי את המכשירים מהחשמל, והרמתי את ממסר הפחת, לקחתי את המחשב ביד וכולו היה מלא ורווי במים, כמו כן נקוו מים מתחת למחשב, וכן גם העכבר +הספק כוח, גם הטוסטר התמלא במים ושמתי את כל המכשירים בשמש להתייבש, למחרת נסיתי להפעיל את המחשב וכמובן שהוא לא עבד, הטוסטר התחיל לעבוד ללא בעיה, התקשרתי לחברת נביעות על מנת שישלחו טכנאי כי אני לא חיברתי את המכשיר שלהם לחשמל, ואכן הובטח לי שישלחו טכנאי של החברה שיבדוק גם את המחשב, וביום ג' היגיע טכנאי, ביצע טיפול במכשיר ,ראה מה שקרה אפילו לא נגע במחשב כדי לבדוק, אמר לי שיש סדק במיכל המים ולכן כל המים זלגו החוצה והציפו את הכל, ושאני לא יכולתי לדעת שזה אמור לקרות, אמר לי שהוא יעביר דו'ח לבחורה בשם נטלי והיא תשוחח איתי בהקדם, אכן היום יום רביעי התקשרה אליי העלמה נטלי, ולאחר שיחה קצרה, והיא הודתה בפה מלא שהמכשיר שלהם לא היה תקין, והדליפה אכן הייתה מהמיכל, למרות זאת היא לא יכולה לפצות אותי בכלום כי היא לא יודעת אם המחשב שלי היה תקין לפני כן , יש לציין שזה מחשב שנקנה לפני 5 חודשים ליום ההולדת של אישתי בתור מתנה אליה, וערב לפני כן ישבנו והשתמשנו בו במרפסת, אז קודם כל היא החליטה שאנחנו משקרים והמחשב לא תקין, הם הבטיחו שישלחו טכנאי שיבדוק את המחשב ובמקום זה שלחו טכנאי למכונות מים שלהם, וגברת נטלי החליטה שהיא יכולה יכולה לדעת אם אני לא באמת דובר אמת או שאני מרמה אותה , מה שכן אני יודע שאם לא היה דולף מים מהמיכל שלהם אז המחשב היה תקין ויכולתי להשתמש בו, חברה כמו נביעות לא צריכה להפיל את האשם על הצרכן שלה שגם כך ניזוק וגם לא קיבל שרות כשורה וגם טוענים שהוא לא דובר אמת והמחשב שלו לא היה תקין, אפילו מילה אחת של התנצלות לא נשמעה מפיה של גברת נטלי, אלא שאנחנו לא בסדר, ובמבחינתם הם בסדר ולנו לא מגיע שום פיצוי, והמחשב שטבע בממי נביעות יבוא על חשבוננו, והם ימשיכו לגבות מאתנו את מה שמגיע להם, אז אני אאלץ לפנות לערכאות משפטיות כנגד החברה המהוללת, ונגד המדיניות המבזה שלה, ולא למען המחשב הוא העכבר אלא למען העקרון של לדעת לקבל את מה שמגיע לנו,
כספי סוג הנזק :
או שיתקנו את המחשב או שירכשו לי חדש פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה