פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת כדים ומתקן נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני הייתי לקוח נאמן של החברה במשך כמה ושנים הגיע היום והחלטתי להתנתק שילמתי את החשבון האחרון ופתאום אחרי חודש אני מקבל חשבון של כ-300 ש"ח בגין אי החזרת ציוד התקשרתי לחברה וציינתי כי כל הכדים כאן מחכים לאיסוף ואף אחד לא נענה לבקשותיי וכך במסכת שארכה כחודשיים הוצאתי את הכדים והכנסתי אותם יום למחרת ,כאשר הבנתי שהנהג לא הגיע לאסוף והנה עוד חודש עובר ושוב אותו מכתב מגיע ושוב אני מתקשר ומתאם ואף אחד לא אוסף את הכדים לאחר כחודשיים נאספו הכדים ע"י הנהג אני שמחתי על שהתפנה לי מקום בבית ושהסאגה הזו חלפה לה ופתאום לאחר כשנתיים אני מקבל מכתב בדואר ועל מה על חוב של מעל 500 ש"ח המכתב עבר לטיפול עורכי דין ומלווה בהליכי הוצאה לפועל , התקשרתי לעו"ד ושהסברתי לה את המקרה היא טענה האם יש לי מסמך על זה שהחזרתי סחורה ,ציינתי בפנייה שאין לי מסמך ומצד שני חלפו כשנתיים ולאחר שלא קיבלתי מאז מכתבי התראה הבנתי שהכל חלף מכיוון שהכדים נלקחו בחזרה וגם אם היה לי מסמך כלשהו בספק אם הייתי מחזיק אותו זמן כה רב.
מה שהפתיע אותי זה שעו"ד טענה כי אני בבעיה מכיוון שחובת ההוכחה בידיי , אמרתי לה שזה מעניין מאד מכיוון שאני עבדתי עם החברה במשך שנים ולעולם לא קיבלתי מהם פתק על כך שקיבלתי מים לא תעודת משלוח ולא שום דבר ועכשיו אני שואל את עצמי האם גם אני יכול להתעורר אחרי שנתיים ולטעון שלא קיבלתי מהחברה אספקת מים במשך כמה שנים טובות ולהפעיל נגדה הוצאה לפועל הרי אני לא קיבלתי שום אסמכתא על כך שקיבלתי מים ומצד שני יש לי אסמכתא על כך ששילמתי חודש בחודשו .
אין צדק נמאס כבר מהשלומיאליות הרי ברור לי שמישהו בשרשרת לא ביצע את מלאכתו נאמנה , אבל מדוע שהחברה תיקח אחריות על מחדלים שלה כאשר יש שעירים לעזאל .

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה