פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ושיקרו שיש לי התחייבות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברת נביעות בבקשה "להקפאת יום חלוקה אחד" מכיוון שאני טס לחו"ל (בחודש אוגוסט).
בשיחה הנציגה אמרה לי שיש לי התחייבות לעוד חצי שנה.. דבר שלא שמעתי עליו מעולם והוא שקרי לחלוטין.
הנציגה התעקשה שיחזרו אליי ב 5 ימים הקרובים.
אני ביקשתי תשובות והסברים "עכשיו" ממנהל או אחראי מאיפה צצה ההתחייבות הזאת.

הנציגת שירות התעקשה כמו שלא התעקשו אותי מעולם לא לתת לי אחראי וגם לא לבדוק את פשר ההתחייבות הזאת.
הסברתי לה שלא ייתכן כי קיימת התחייבות שמעולם לא חתמתי עליה וגם כרטיס האשראי שלי נמצא אצליהם. שילוב של השניים הוא לא תקין בעליל!

היא לא הסכימה בתוקף לשתפ איתי פעולה, נתנה לי את ההרגשה כאילו זה לא חשוב, השתמשה במילים מוזרות ותת רמה ("אמאל'ה" וכו').. כאילו אני סתם איזה מישהו היסטרי...

אחרי רבע שעה של שיחה ונסיונות לשכנע אותה שזה מאוד חשוב לי, היא אמרה לי להמתין.
המתנתי לפחות 10 דקות על הקוו אם לא יותר ואז היא חזרה אליי עם התשובה הבאה:

"אתה צודק, אין לך התחייבות, אני אבקש לבטל לך את המנוי. קשרי לקוחות יחזרו אליך תוך חמישה ימים".

פשוט ביזיון הצורה והדרך בה היא התייחסה אליי באופן אישי, ולנושא באופן כללי.
גועל נפש פשוט.

מחייבים לקוח לתכנית למשך חצי שנה בלי ידיעתו בכלל. זה גובל בפלילי.
פשוט עבירה על החוק.
כספי סוג הנזק :
לא להוסיף התחייבויות ללקוחות בלי ידיעתם. ביזיון. פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה