פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטל מנוי נושא התלונה:
ריז'קוב איגור שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
יותר מחודש מנסה לבטל מנוי. שלחתי מיילים, התקשרתי הם אומרים שזה צויין במערכת ולא חוזרים. אני סך הכל רוצה להחזיר להם מתקן ולשלם .

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
וגנר יועצי תקשורת - מש שם ותפקיד:
מנביעות נמסר: "חברת נביעות מתנצלת על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוח במקרה שלהלן. בעקבות התלונה בדקה החברה את התנהלות הגורמים הרלבנטיים למקרה וטיפלה בנושא על מנת שהדבר לא יקרה שנית. נביעות תשמח לשוב ולשרת את הלקוח בעתיד".
תגובה:
נביעות תשמח לשוב ולשרת את הלקוח בעתיד פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה