פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שלא נמסר בעת חידוש ההסכם מתאריך 30.7.2010 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
05.10.2010
לכבוד:
פניות הציבור
נביעות

הנדון: מידע שלא נמסר בעת חידוש ההסכם מתאריך 30.7.2010
הצטרפתי לשירות שלכם בתאריך כאשר סיכמתי מול נציג מכירות על מסלול אינטרנט בעלות חודשית של 85 ₪ בעבור 2 כדי מים של 19 ליטר מחיר קבוע בהתחייבות לשנה שלמה.
בחודש פברואר פניתי לחברתכם על מנת להקטין את גודל הכדים לכדים קטנים, במשלוח החלוקה שלאחר מכן עדיין הגיעו כדים גדולים ובגלל חוסר זמן החלטתי להתעלם ולהמשיך בסלול הראשוני כפי שנקבע.
בחודש יולי הסתכלתי במקרה בחיובי האשראי וראיתי שלהפתעתי הרבה חברת נביעות הנכבדה מחייבת אותי על סכום של 119 ₪ כבר מחודש פברואר, פניתי לשירות הלקוחות שלכם על מנת להבהיר את הנושא בשיחה שארכה לפחות שעה שבה הייתי צריכה לחזור ולהסביר לנציגה מה הטעות בחיובים שלי, כאשר ביקשתי ממנה לנתק את השירות שלי אצלכם כי אינני מעוניינת להיות לקוחה של חברה שלא מודעת למה שקורה אצלה ויתרה מכך לא מודה בטעויות שלה, קיבלתי תשובה של אין בעיה תשלמי 120 ₪ וייקחו ממך את המכשיר כשהתרעמתי על כך ואמרתי לה שהרי בסוף החודש מסתיים השירות אז מדוע עליי לשלם 120 ₪ בכל זאת?? היא אמרה שבכל אופן אני צריכה להמתין ולדבר עם מנהלת שתחזור אליי.
כעבור זמן מסוים פנתה אליי מזי שהציגה עצמה כאחראית קשרי לקוחות כשהסברתי לה מדוע אינני מעוניינת להישאר היא התנצלה מאוד הבטיחה שדבר כזה לא יקרה שנית וביקשה ממני לתת עוד צ'אנס לחברה שלכם אני לא אוהבת לעבור בין חברות ולכן הסכמתי לתת אמון שוב, סיכמתי מול מזי טלפונית על שני כדים קטנים בעלות של 52 ₪ לחודש, והיא נתנה לי "הטבה" שאותה אוכל לממש במשך תשעת החודשים החל מה- 30.7.2010 שבמידה וארצה לקבל את הכדים הגדולים אקבל אותם בעלות של 80 ₪ למשך הזמן שיוותר עד לתום ההסכם, מזי חישבה את הזיכוי שהגיע לי מהטעות הקודמת, שלחה לי מארז בקבוקי מים כפיצויי והבטיחה כי יישלח אליי פקס עם פרטי העסקה החדשה כפי שקיבלתי בפעם הראשונה. המתנתי לפקס שעד היום משום מה לא הגיע....
במהלך חודש אוגוסט בדקתי את חיובי האשראי וראיתי שחברת נביעות במקום לזכות אותי חייבה אותי שוב על סכום של 119 ₪ פניתי שוב לשירות הלקוחות ענתה לי נציגה שאמרה שזהו חיוב של חודש קודם ואין לי מה לדאוג, קיבלתי את תשובתה ביחס לחיוב וביקשתי ממנה לקבל חשבוניות בדואר בכדי שאוכל לעקוב וששוב ישלחו לי את ההסכם שעדיין לא הגיע אליי בפקס......
בערך בסוף אוגוסט, קיבלתי מכם חשבונית בדואר וראיתי שיתרת הזיכוי שמצוינת בחשבונית אינה תואמת את מה שסוכם מול מזי, פניתי שוב לשירות שלכם דיברתי עם נציגה שלא הבינה בכלל על מה אני מדברת שמה אותי על המתנה ושוב ביררה ושוב ביררה עד שלבסוף אמרה שתברר את הכל ותחזור אלי לאחר שעה הנציגה חזרה אליי עם איזו תשובה מוזרה שחייבתם אותי על שירות של כדי מים לא ברור בכלל למה היא התכוונה, הסברתי לה בדיוק איך החישוב אמור להתבצע לאחר ששוב ביררה אמרה לי שאני צודקת ושאקבל את יתרת הזיכוי שמגיעה לי. חשוב לי מאוד לציין שהנציגה הנ"ל שכנראה הייתה חדשה ולא הבינה כלל על מה מדובר הייתה שירותית באופן חריג היה באמת אכפת לה ובאמת עשתה את מירב המאמצים על מנת לפתור את הבעיה.
אתמול,4.10.2010, פניתי לחברתכם על מנת לבקש להקדים את זמן החלוקה מכיוון שנשארנו בלי בקבוקי מים, לאחר 25 דקות המתנה ענתה לי מרכזנית בקשה את הטלפון שלי והסבירה שיחזרו אליי. היום בבוקר חזרה אלי הנציגה ביקשתי ממנה להקדים את זמן ההגעה א היא הסבירה לי שמכיוון שאני מקדימה את זמן ההגעה ונמצאת במסלול של כדים קטנים יש מינימום הזמנה של שני מארזים דבר שכמובן לא הוסבר לי בשיחה עם מזי, הסברתי לנציגה שהדבר לא הוסבר לי במהלך השיחה עם מזי אבל בגלל שאין לי מים בבית החלטתי להבליג עשיתי חישוב קטן וראיתי שכבר יותר משתלם לי להחליף לכדים גדולים הנציגה כמובן שהציעה לי מסלול חדש ב- 88 ₪ לחודש ביקשתי ממנה שתסתכל בפניה של מזי ותראה שמגיעה לי ההטבה של ה- 80 ₪, מכיוון שהיא לא ראתה את ההטבה הזו , היא אמרה שהיא תברר מול מזי ותחזור אליי.
לאחר שעה חזרה אליי הנציגה שאמרה שהיא בררה מול מזי ובאמת מגיע לי לקבל את הכדים ב- 80 ₪ , ביקשתי ממנה לתאם לי את ההזמנה למחר, ולבסוף היא ביקשה לציין בפניי שבגלל שאני במסלול אינטרנט דבר שגם לא הוסבר לי עליי לשלם בעבור השירות 20 ₪. כמובן שהתרעמתי כי גם יש גבול לסבלנות שלי והאחראית מזי תחזור אליי, לאחר שעתיים פניתי שוב לשירות שלכן כמובן שלאחר המתנה ארוכה נוספת ענתה לי מרכזנית ואמרה שיחזרו אליי, לאחר שעה התקשרה אליי מזי, כשהזכרתי לה במה מדובר והסברתי לה שאיני מוכנה לשלם 20 ₪ בעבור השירות מכיוון שלא הוסברה לי הנקודה הזו כמו שלא הוסברה לי הנקודה של מינימום הזמנה של כדים קטנים, ויתרה מזו גם לא נשלח אליי הסכם כתוב שבו אוכל לעיין ולראות גם את כל הנקודות הקטנות ששכחה לציין. נעניתי בתשובה שהיא משתדלת לומר את כל הדברים במלואם ושאני אמורה לדעת שמסלול אינטרנט אינו כולל שירות של הגעה מוקדמת (ברור שאני אמורה לדעת אני הרי עובדת בנביעות שאני אמורה לדעת....) וזה כרגע מה שקיים ואין לה דרך לעזור לי ושהיא מתנצלת, אמרתי לה שאיני מתכוונת לשלם על כך ששכחה להגיד או שלא נשלח הסכם או שכל דבר אחר שקרה ואני מבקשת לדבר עם גורם מעליה, היא הסבירה לי שמנהלת מעליה תחזור אליי תוך 24 שעות, הזכרתי לה שאני מנסה להזמין כדי מים מאתמול כבר ואני לא מתכוונת גם לחכות עד מחר שתחזור אליי המנהלת ואז עוד יום שיגיעו המים היא הבטיחה שתעשה מאמץ, ובאמת להפתעתי הרבה תוך 5 דקות חזרה אלי אחראית משמרת בשם עדי, שכמצופה האשימה אותי ואני לא הבנתי את ההסכם ואני אמורה לדעת וגם ה- 80 ₪ שמזי הבטיחה לי בעבור בכדים כבר לא קיימים כי הטבה אינה נשארת לאורך זמן, דבר שמאוד עניין אותי כי בשיחה הקודמת מזי עוד עמדה מאחורי הדברים האלה. וגם כרגיל התנצלה מאוד שאיננה יכולה לעזור לי זה המחשב אשם ואם אני רוצה היא תשמח להעביר אותי למסלול רגיל ב- 88 ₪ וכך לא אצטרך לשלם 20 ₪ בעבור השליחות המוקדמת.
חשוב לי להגיד שגוללתי את כל חוויות השירות שלי אצלכם בחברה כבר מלפני שנה וקצת שהצטרפתי על מנת שתקבלו מושג מסוים לגבי השירות שקיבלתי ועודני מקבלת מחברתכם ההתנהלות המרושלת הדברים שלא מתועדים במערכת (כי הרי מזי תעבוד בנביעות כל החיים אז כל אי הבנה יוכלו פשוט לשאול אותה, והיא גם בטוח זוכרת את השיחה איתי מכל השיחות שהיא מבצעת ביומיום) וכמובן גם שאי אפשר להוציא הקלטות שיחה ולברר, או לשלוח הסכם כתוב במינימום. אבל הכי חשוב שההתחייבות שלי בהינה עומדת.
אני דורשת, שתבדקו את כל הסיפור ותוציאו הקלטות של שיחות ותפסיקו להסתמך על כך שהלקוחה משקרת או כמובן לא הבינה, כי אני יודעת בדיוק מה דיברתי ומה נאמר לי. אני מבקשת לקבל את כל מה שהובטח לי במהלך השיחה מול גברת מזי ולפצות אותי בהתאם.
במידה ואינכם יכולים להוכיח כי אני טועה או כי מזי יידעה אותי בכל הפרטים אני מבקשת שתבואו ותיקחו את המתקן שלכם ותבטלו את העסקה במיידית כמובן ללא כל חיוב נוסף בחשבון שלי. השירות שלכם הוא מתחת לכל ביקורת ואני לא מכונה לסבול ממנו יותר.
בברכה,
אור נהרי
עלבון סוג הנזק :
התנצלות , אספקת המוצר הנדרש ופיצוי כספי פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה