פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול שירות והחזרת בר מים. נושא התלונה:
גור-אריה מאיה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי מאיה גור אריה ומזה כ7 שנים(ואולי אף יותר)היה(ועודנו?)ברשותי בר נביעות,ופעם בחודש קיבלתי לביתי מספר כדי מים.
עד ל1 באוקטובר התגוררתי יחד עם בן זוגי וילדי בדירה ברחוב פינסקר 11 בת"א ולשם נשלחו כדי המים ביום חלוקה שנקבע מראש.(במשך שנים לא היתה בעיה עם המשלוח).
כאמור מתחילת אוקטובר שיננו כתובת מגורים מת"א למכבים,כחודש לפני,כלומר בתחילת ספטמבר פניתי לנביעות והודעתי להם על רצוני להתנתק בשל מעבר דירה,לאחר דין ודברים שבסופו נאמר לי שיגיעו לקחת את הבר+הכדים הריקים ביום החלוקה הקרוב ה30 לספטמבר.
הוצאתי את הכדים לחדר המדרגות (כפי שעשיתי בכל יום חלוקה)אך אנשי נביעות לא הגיעו.
מספר ימים לאחר מכן התקשרתי לנביעות לברר מדוע לא היגעו לקחת את בר הים והכדים,להפתעתי נאמר לי שהשירות לא בוטל(למרות שבפרוש השרות בוטל בשיחתי בתחילת ספטמבר) ושוב החל דיון מדוע ברצוני לבטל את השירות ,לאחר שהבהרתי להם כי אני לא אחדש את השירות בשום פנים ואופן ואני מבקשת שיבואו לקחת את הבר והכדים במיידי(נשארו בכתובת הישנה אצל הדיירים החדשים)נמסר לי שרק ביום החלוקה הבא,שיהיה ב28 לאוקטובר יגיעו לקחת את הבר והכדים.
למרות שהבעתי את מורת רוחי ורצוני שיבואו לקחת את הנ"ל מיד,הבנתי כי אף אחד לא מקשיב לי,כל שכן לא איכפת להם כלל שכן מן הסתם נגבו ממני דמי פקדון או תשלום על הבר והכדים,סוכם שכך יהיה(יגיעו לקחת את הבר והכדים ב28 לאוקטובר).
לפני מספר ימים קיבלתי שיחת טלפון מהדיירים החדשים(שאיתם סיכמתי כי יגיעו לקחת את הבר והכדים ב28 לאוקטובר)שאף אחד לא הגיע למרות שהם חיכו!!!
וכך נכון להיום ה9 לנובמבר עדיין הבר והכדים מחכים שיגיעו לאסוף אותם.

לעזרתכם,פתרונכם אודה.
בתודה מראש
מאיה גור אריה
כספי סוג הנזק :
החזר פקדון על הבר והכדים במיידי כולל ריביות ופיגורים והגעה מידית לקחת אותם. פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה