פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול המנוי + החזרת המתקן ותשלום חוב נושא התלונה:
גל יובל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים ביקשנו לבטל את המנוי שלנו (חודש ספטמבר). מאז מטרטרים אותנו בנביעות. קובעים איתנו תאריך לאיסוף המתקן ולא מגיעים. פעם אחת הפסדנו יום עבודה בגלל זה. בפעמיים הבאות, סיכמנו איתם שהם יתקשרו חצי שעה לפני ההגעה. מיותר לציין שזה לא נעשה ושוב פעם הם לא הגיעו. נשאר לי עוד חוב לשלם לנביעות - תכננתי לעשות זאת ביום שמגיעים לקחת את המתקן. אבל כנראה שבחברת נביעות לא רוצים לא את הכסף ולא את המתקן. בינתיים אני תקועה עם המתקן ועם 6 כדים בבית. וזה המצב ב-3 החודשים האחרונים. פשוט ביזיון של חברה. מדברים ומדברים, רושמים במערכת את הדברים אבל כנראה שהנציגים בשטח לא מעודכנים למה שרשום במערכת.
נמאס לנו לדבר עם נציגי שירות לא מקצועיים שמסרבים משום מה להעביר אותנו למנהל שירות.
אנחנו דורשים שיבואו לקחת את המתקן באופן מיידי ולקבל החזר כספי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן!

דיאנה ויובל גל
עוגמת נפש סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
נועה וידוצ'ינסקי יחסי שם ותפקיד:
חברת נביעות רואה לנגד עיניה את ערך השירות כערך עליון.
בעניין פנייתם של דיאנה ויובל גל, אנו מתנצלים על העיכוב בטיפול בבקשתם.
בתיאום עם הלקוח בוצעה החזרת הציוד בתאריך 16.1.2011.
אנו מקווים שהלקוחות ימשיכו ליהנות מהמים המינרליים הטבעיים של נביעות.
תגובה:
בתיאום עם הלקוח בוצעה החזרת הציוד בתאריך 16.1.2011.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה