פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חריגה מהסכם מאוגוסט 2010 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ,

בהמשך לפניה למוקד השרות (נבי) ולמנהלת השירות (סהר) ולאחר שלא קיבלתי פתרון לבעייתי אני פונה אליכם כאמצעי אחרון.

באוגוסט 2010, לאחר כי הבעתי את כוונתי להחליף את ספק השרות, הוצע לי להשאר בחברתכם בתנאים הבאים: תשלום קבוע של 99 ש"ח עבור שלושה (3) כדים כאשר לשלושת (3) המשלוחים הראשונים יצורף כד אחד בחינם.

להפתעתי הרבה התגלה כי בהחלטה חד צדדית המשיכו להשלח ארבעה (4) כדים גם לאחר שלושת (3) המשלוחים הראשונים, יתרה מכך גביתם על שרות זה שלא התבקש על ידי סכום נוסף של כ-26 ש"ח.

בפנייתי לשרות ביקשתי לבצע זיכוי על כל חשבון שהוצע מאוגוסט 2010 שחורג מהסכום שהוסכם (99 ש"ח). יתרה מכך, הצעתי אף כי נציג מטעמכם ייקח כל עודפי כדים אשר יזוכו שכן מדובר בסחורה שלא ביקשתי ואף לא עשיתי בה שימוש.

מאחר והבעיה לא נפתרה, אני פונה אליכם כמוצא אחרון בכדי להגיע לכלל פתרון.

חשוב לי לציין כי אני מבקש לבטל את המנוי מיידית ולא להמשיך לשלם לחברתכם אשר חרגה מההסכם כפי שבוצע באוגוסט 2010.

בנוסף, ברצוני ליידע אתכם כי זו לא הפעם הראשונה בה אני נתקל באי סדרים בחברתכם. בבעלותי חברה אשר הינה לקוח שלכם, לעת עתה, אשר בה ביצעתם חריגה אף חמורה מזו המוזכרת בתכתובת זו.

אשמח לקבל את תשובתכם המהירה.

בברכה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
נועה וידוצ'ינסקי- יחסי שם ותפקיד:
פניית הלקוח נבדקה וטופלה לשביעות רצונו.
מר שפי ימשיך ליהנות מהמים המינרליים הטבעיים של נביעות.
תגובה:
פניית הלקוח נבדקה וטופלה לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה