פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: מכתב תלונה חריף! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתחילת חודש ספטמבר פניתי אליכם דרך אתרכם בנוגע לתלונה על איכות מים בבקבוק נביעות 1.5 ליטר חזרו אליי ואמרו לי שתחזור אליי אחראית איכות המים כמובן שהיא לא טרחה לחזור אליי.
לאחר מכן פניתי ב1.9 אליכם דרך אתר תלונה בתקווה לקבל מענה הולם ולשמחתי הרבה בתאריך 5.9 יצרה איתי קשר טלפוני הגברת נועה וידוצ'ינסקי מיחסי הציבור של חברת "נביעות" היא אמרה שישלח אליי בימים הקרובים שובר זיכוי להנאתי למים בטעמים של חברת "נביעות" ולהלן תגובתה באמצעות אתר תלונה:
05/09/2011 11:51 תאריך קבלה:
נועה וידוצ'ינסקי, יחסי ציבור שם ותפקיד:
פניית הלקוח טופלה לשביעות רצונו והוא ימשיך ליהנות מהמים המינרלים הטבעיים של נביעות. תגובה:
פניית הלקוח טופלה לשביעות רצונו והוא ימשיך ליהנות מהמים המינרלים הטבעיים של נביעות. פתרון:
עד היום 27.9 לא קיבלתי שום שובר זיכוי! יש לציין שנועה אמרה שזה יגיע ממש מהר תוך ימים ספורים. היום 27.9 לאחר שראיתי שחלפו להם 22 יום ושובר הזיכוי עדיין לא הגיע התקשרתי לשירות הלקוחות של חברת נביעות ואמרו לי שבדקות הקרובות תחזור אליי אחראית איכות המים אבל כמובן ששוב כמו בהתחלה שוב אחראית איכות המים לא חזרה אליי.
צר לי שזו הדרך בה אתה בוחרים להתנהל.
לשקר ללקוח נאמן של חברתכם שתחזרו אליו ולא לחזור אליו בפעם השנייה ברציפות! בהחלט מאכזב,מכעיס ומרגיז. אלו המילים המתאימות לסיטואציה. אי לכך ובהתאם לזאת אני דורש פיצוי הולם!
אודה להתייחסותכם,
בכבוד רב
רועי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם! פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה