פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך הפגיעה בצרכן של חברת נביעות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 13/9 פרסמתי פה כי נביעות מספרים בצורה שיקרית כי הם מטפלים בתלונה שלי, במקביל פניתי באותו זמן לחברה וביקשתי שיבצעו איסוף לכדים שלהם. לא קיבלתי מהם שום מענה, עד התאריך: 10/10/11 (קרוב לחודש מהזמן בו השארתי להם הודעה). התקשר אלי נציג שלהם וביקש להשאיר אותי כלקוחה בחברה.
הסברתי לו שאני לא מעוניינת ומבקשת שיתייחסו לפנייה שלי ויאספו את הכדים מביתי.
הוא הבטיח כי יתבצע איסוף וקבע אותו ליום ד' ה- 12.10.11 . במהלך השיחה ציינתי בפניו כי מדובר בערב חג ושאלתי האם הוא בטוח כי הם יוכלו להגיע, הנציג הבטיח כי הם אכן יגיעו. הסברתי שאני לא יכולה להשאיר את הכדים מחוץ לדלת כי מדובר בכמות גדולה מידי וזה ימנע מעבר של השכנים וביקשתי לדעת שעות איסוף על מנת שאמתין בבית. הנציג אמר שהוא לא יכול לתת שעה מדוייקת, אבל בין 8:00-10:00 יתבצע האיסוף. ב 11:00 התקשרתי לחברה לברר מדוע האיסוף לא מתבצע. התשובה שקיבלתי הייתה שלא תואם איתי שום איסוף. .. (!)
הסברתי שכן תואם ואני ממתינה בבית, אך הם סרבו לשלוח איסוף של הכדים.

הקלטתי את מהלך כל השיחה, מאחר ואני רואה שלחברה יש נטייה לומר דברים ולאחר מכן להכחיש אותם באופן קבוע.

ברצוני לדעת מה אני יכולה לעשות כדי לסיים את סיפור ההיקשרות איתם?
מעולם לא נתקלתי ברמה כזאת של שירות לקוי קודם לכן.

הם מבטיחים דברים ולאחר מכן מכחישים אותם באופן בלתי נפסק.
הם לא חוזרים להודעות של הלקוחות ולמעשה אני כבר לא יודעת מה אפשר לעשות יותר.

האם אין חוקים שמגנים על הצרכן???

השיחה האחרונה שלי איתם מוקלטת וחבל שלא הקלטתי את השיחות הקודמות.
לסיים כל קשר עם החברה הזאת במהרה. פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה