פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ועלבון !! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
לכבוד פניות הציבור של חברת נביעות


הנדון : עוגמת נפש


שלום רב,
ברצוני להתלונן על שרות גרוע ולקוי של נציגת לקוחות ששמה מזי

אני כבר שנה שנייה לקוחה בחברת נביעות , שנה ראשונה הלך ברגל שמאל אם מצבים לא נעימים שתלונה זאת נפתרה בצד הטוב ביותר על ידיכם עבורי .ואימון מלא שאשאר בנביעות .

שנה שנייה הגיעה נתתי אמון מלא בחברת נביעות שלא יקרה מצב שבו אני התייאש ויהיו לי מצבים לא נעימים כמו שעברתי איתכם .

אספר לכם בקצרה חודש שעבר נתקעתי בלי מים זה קורה תקופה של חגים , התקשרתי בכדאי שתקדימו לי את ההספקה וכך היה.

חודש הזה נתקעתי שוב בלי כדים יצרתי קשר עם שירות לקוחות ענתה לי נציגה ששמה מזי שביקשתי כדים לפני הזמן היא נענתה בשלילה ואמרה שבלתי אפשרי , ביקשתי מאותה נציגה שמנהל אחראי ייצור עימי קשר , מנהלת הצוות מיטל יצרה עימי קשר והסבירה לי בצורה הכי טובה , והסבירה לי שאין בעיה אני אשלח לך כדים או ביום שלישי או ביום רביעי , ועוד הסבירה לי שחלוקת המים הבאה תהיה רק בדצמבר ולא יספיק לי ואם יחסר לי אני אצטרך להזמין כד נוסף בכדאי שהחלוקה תהיה מוצדקת, , קיבלתי בהבנה ואהבה את דבריה ושני הצדדים רק יצאו מרוצים ולא כמו שנציגת שירות לקוחות לא הסבירה .

יום שלישי הגיע וראיתי שלא קיבלתי את הספקת המים , אמרתי לעצמי רביעי הם באים , לפני יציאתי מהבית עוד השארתי את הדלת
של החצר פתוחה שבאם הנהג יגיע ולא אהיה בבית הוא יוריד את הכדים בסטנד המיועד .

השעה 8.30 בבוקר אני עם הילד לא בבית נמצאים בבית חולים

לצורך בדיקה לילד ואני שדאגתי ששער הכניסה יהיה פתוח למקרה שהנהג יגיע ויהיה לו דרך כניסה שאני לא בבית , טלפון הנייד שלי מצלצל מי בקו מזי משירות לקוחות


דבריה אני מצוטטת " תקשיבי היום את לא מקבלת מים " את כל חודש מקבלת לפני הזמן , ואני מסבירה לה ואומרת לה שכל חודש אני מקבלת במקום ורק חודש שעבר נתקעתי בלי מים והיא בשלה את לא מקבלת מים !!!! את לא מקבלת מים !!!, גם שהסברתי לה ששוחחתי עם מיטל והובטח לי חלוקת מים להיום , היא מוסיפה את לא מקבלת מים !!! היא פשוט לא נתנה לי לדבר היא עמדה על שלה ורק על שלה
ניתקתי לה פשוט את הטלפון בפנים , רתחתי מזעם על הטלפון ואמרתי לעצמי הפעם אני ממש לא מוותרת על כל השירות הלקוי שלכם ועל העוגמת הנפש חזרתי הביתה התקשרתי למוקד נביעות ביקשתי לשוחח עם מיטל אבל היא טרם חזרה אליי, יצרתי אתמול קשר , העבירו אותי לאתי , אתי ניסתה ליישב את העניינים בצורה הכי טובה שיש והיא אמרה אני אחזור אלייך אני אבדוק את תלונתך

היום יצרה עימי קשר
לדבריה מזי ומיטל התנצלו על אי ההבנה
היא רצתה להוסיף לי תיבה מתנה מימכם על שרק אשאר בחברה ולא יחויב על הכדים

הפסדתם לקוח בחברת נביעות !!!!
על שירות לקוי ועל עצבים מיותרים וזעם לא מוכנה לעבור עוד הפעם בחברתם פעם ראשונה הספיקה לי הפעם הזאת עשתה את שלה

מבחינתם בואו תיקחו ממני את המכשיר שנמצא בביתי
גם היום ביטלתי את ההספקה שהייתה אמורה לבוא אליי כמו בחוזה אבל גם את זה ביטלתי !!! תדאגו ששירות שלכם לא יהיה לקוי
הפעם אני עומדת על שלי !!!
אני לא נזקקת למים !! ובטח נציגת שירות לקוחות לא תאיים כמו שאיימה את לא מקבלת מים !!!!!

קחו ממני את המכשיר ואת הכדים הריקים
אני אם חברת נביעות סיימתי אבל הפעם לתמיד !!!


בברכה לקוחה לא מרוצה
ועוגמת נפש סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה