פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל וחישובים כספיים שגויים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מיום ההתקשרות הראשון שלי עם חברה זו השירות היה מתחת לכל ביקורת
וגם החישובים הכספיים שגויים צריך להיות כל הזמן עם היד על הדופק
אפילו כשהתנתקתי מהם הם עדיין מצאו סיבות לחייב אותי כמו למשל על מעמד מיים שאפילו לא ביקשו ממני חזרה ולא הודיעו שמחייבים פשוט חייבו. כמו כן הבטחות של קשרי לקוחות של כדים חינם לא קוימו אלא לאחר שצעקתי וצווחתי שהם מחייבים אותי על דברים שהובטחו לי שינתנו לי ללא תמורה. ועדיין אני מחכה לזיכוי עבור פקדון בקבוקים. מסקנה תלמדו קצת לתת שירות כמו המתחרה שלכם מזל שיש כזה.

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
אורית זכרוני, מנהלת פנ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם. פנייתה של גברת נורמטובה נבדקה וטופלה על ידנו לשביעות רצונה של הלקוחה. בחודש ינואר הלקוחה זוכתה בגין דמי הפיקדון ששילמה בתחילת ההתחייבות עמנו, ובמהלך חודש פברואר, עם החזרת המעמד, נזכה אותה גם בגין חיוב זה.

חברת "נביעות" שמה דגש על שירות לקוחות אמין, מהיר ומקצועי לשביעות רצון לקוחותינו.

אנו מקווים כי הלקוחה תמשיך ליהנות מהמים המינרלים האיכותיים של נביעות גם בעתיד.
תגובה:
בחודש ינואר הלקוחה זוכתה בגין דמי הפיקדון ששילמה בתחילת ההתחייבות עמנו, ובמהלך חודש פברואר, עם החזרת המעמד, נזכה אותה גם בגין חיוב זה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה