פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות של הנציגים וזלזול בבקשת הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתם חברה הכי לא מקצועית שראיתי בחיים שלי, וחוצפנים ברמות.
הייתי אמורה לקבל כדים ב22.2 התקשרו אליי לפני יומיים להביא לי את כדים ב17.2 הסברתי לבחורה במפורש כי אני לא יכולה אני רוצה אותה בדיוק באותו יום שנקבע לי ב22.2, בחורה אמרה לי כי מנהלת אזור שלי תתקשר אליי, במקום זה היום ביום שישי אני חוזרת רואה כי הביאו לי 6 כדים (הסכם שלי בכלל 10) השאירו את כדים אצל ילדה בת 12, לא התקשרו אליי אף אחד.. מה אתם חושבים שאתם עושים?! מה זה חוצפה הזה? אתם לא אמורים להביא אותם מתי שמתחשק לכם אלא לפי הסכם שלנו.. אני אמרתי למוקדנית החסרת תקת - חוסר מקצועיות נשפך ממנה ברמה הכי נמוכה שיכול להיות, שאני לא מוכנה לקבל את הכדים ביום שיש .
אומרת לי שיתקשרו אליי אף אחד לא מתקשר במקום זה משאירים לי במספר כדים אצל ילדה מתחת גיל 18, הרי אני במפורש אמרתי לאותה בחורה כי אני לא מוכנה לקבל שום כד כל עוד מנהלת אזור לא מתקשרת אליי. מה לעזאזל אתם חושבים לעצמכם? אני רוצה שמישהו אחראי יתקשר אליי לפני שאני מחליטה לבטל את כל מנוי + להתייעץ עם עו"ד + לפרסם את מקרה שאנשים ידעו עם מי יש להם עסק. עם איזה חברה חסר מקצועית ונציגיה עושות מה שבראש שלהן בלי לדעת איזה סוג של נזק הם גורמות..

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה