פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
בנגייב אנה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הודעתי על התנתקות שלי מחברת ננביעות בחודש 09/2011.בחודש 10/2011 לקחו לי את כל הציוד מהבית.תוך חודש הייתי אמורה לקבל את צ'ק פיקדון על סך 75 ש"ח עבור הציוד.
כל פעם שהתקשרתי למוקד ענו לי שלא אוכל לקבל את הצ'ק עד שאחזיר את הציוד .(הם אפילו לא ידעו שהחזרתי את הציוד)
אחרי מספר חודשים עודכן במערכות שלהם שהציוד הוחזר, אך הצ'ק לא הגיע.
התקשרתי בפברואר , אמרו לי להמתין עוד חודש. עבר חודש - הצ'ק לא הגיע , התקשרתי שוב , ואמרו להמתין עוד חודש :) . וברור שאין מנהל שיכול לדבא איתי ומחלקת הכספים לא עונה לטלפונים והיה פורים באמצע - בגלל זה הכל מתעקב.
פשוט מצחיק, חברה שמזלזלת בלקוחותיה (גם אם לשעבר) , אין למי לפנות ועם מי לדבר.
אגב , כאשר הצטרפתי לנביעות , את ה 75 ש"ח גבו מיד עם הצטרפותי והסבירו לי שבמידה ואתנתק תוך חודש יוחזר לי הכסף.אך כל זה כרגיל רק הבטחות !!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה