פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זמינות, חוסר קבלת תשלום ודרישה לא מוצדקת להצמדה של שכר עו"ד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד 240 נתב"ג 70100 כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך לכל התלונות שנכתבו פה על חוסר השירות מחברת נביעות ולאחר שניסיתי לפנות שוב ושוב ביקשתי לעזוב את החברה. נאמר לי שעלי לשלם חוב על עזיבה.
טענתי והעברתי מייל דרך האתר בנושא- שמאחר ולא קיבלתי שירות אין לחייב אותי על עזיבה. טענתי גם בטלפון שאני מבקשת לסיים איתם את הקשר אך מבחינתי לא מקובל עלי לשלם "קנס" יציאה מאחר והם גבו ממני כספים גבוהים ממה שהתחייבו.

בחודש פברואר קיבלתי מכתב התראה על חוב ואיום בהליכים. למרות שהתאריך שהופיע על המכתב היה08/02/12 המכתב הגיע אלי רק ב 20/02/12. במכתב נאמר שיש לי שבועיים לפרוע את החוב. ב11/3/12 פניתי לנביעות לשלם את החוב ולאחר 20 דקות ללא מענה גם בשירות לקוחות וגם בשלוחה של הנהלת חשבונות השארתי דרך האתר מייל עם בקשה שיחזרו אלי (בקשה נוספת העברתי בסמס לפי הפרטים באתר) קיבלתי אישור בסמס חוזר כי פנייתי התקבלה וכי יחזרו אלי תוך 24 שעות. ביום ו' ה- 23/3 (12 יום לאחר הפנייה) חזרה אלי נציגה. נתתי לה את כל פרטי האשראי שלי כולל תוקף נכון . ביום א' ה 25/3 קיבלתי מכתב רשמי מעו"ד בשם חברת נביעות הדורש ממני לשלם כעת319.18 ש"ח!! (התאריך על המכתב הוא14/03 (החותמת על המעטפה היא 18/03/12- ובו נאמר כי יש לי שבוע לשלם) אך המכתב הגיע רק בתאריך 26/03/12!!!!
ביום ב' ה 26/3 חזרו אלי מחברת נביעות להגיד לי שהעסקה לא בוצעה. אמרתי להם שהם הקישו תוקף לא נכון וחזרתי שוב על התוקף של הכרטיס- הם טענו שהטעות אצלי ושהם הקישו תוקף לא נכון. פניתי לחברת האשראי ושם אושר לי שהם הקישו תוקף לא נכון! גם אני וגם הבנק ניסינו להשיג אותם להשיג תיקון. לא היה מענה.

אני מוצאת שזה מאוד מפתיע ששני המכתבים של הגבייה מנביעות הגיעו באיחור של מעל שבוע מהתאריך בו נכתבו וגם מאוד מוזר הטעות בהקשת תוקף כרטיס האשראי שלי- למרות שפעמים בררתי שהם מקישים אותו נכון.

האם יתכן שיש פה דרך מאוד אלימה ולהפחיד ולשלוט בצרכן?
אני מוכנה לשלם את הקנס יציאה אף על פי שהייתה הפרת חוזה, אך אין הצדקה לתשלום שכ"ט היות ופניתי לשלם את החוב עוד לפני שהמכתב יצא !! פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה