פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות גרוע זלזול בלקוח חוסר בקיאות בלקוח ובזבוז זמן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי להתנתק מחוסר מתן שירות,לא סיפקו לי כדים זה תקופה יש לי כדים פג תוקף שנת 2011 !! כשמתקשרים אליהם זה 40 דקות מענה כמו היום,התקשרתי כי שלחו מכתב חוב 37 שקלים לחודש מרץ שזה לאחר שהתנתקתי בפבואר הם רוצים שאשלם סתם על מרץ כשביקשתי להתנתק התקשרתי אמרו לי בשירות לקוחות זה לא דרכנו יצרו איתך קשר 10 ימי עסקים שעברו ביותר ושוב יצרתי קשר והגעתי לשירות לקוחות שאמרה לי יבואו לאסוף ממך את המוצרים ביום האספקה שהיה אמור להיות יצאתי בפוקס מהבייתה אחר המתנה ואני רואה את המשאית עוברת על יד הבית שלי וממשיכה התקשרתי אמרו לי אני אקבע לך מחדש קבעו לי והגיעו ביום הנכון לקחו הכל חתמו ושלחו לי את החוב לאחר מכן היום 29.4התקשרתי 40 דק מחכה למענה לאחר מענה הנציגה אמרה שלום ורק רגע שמה אותי שוב על ממתינה ועוד הפעם ככה משחק ולא ידעה מה לענות התחילה להמציא לא זה מחודש ינואר לא מרץ כי לא התנתקת ואין לי את המוצרים שלהם אז איך הביאו לי כדים לטענתם..ואז בחודש פבואר טוענת כי היתה אספקה בזמן שלא ויש לי מצלמות בבית כדי להוכיח להם שתקופה שלמה נביעות לא היו אצלי בבית.נתנה שירות מזלזל ואם השיחות מוקלטות אפשר לשמוע זאת !
עוגמת נפש סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה