פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בזמן ההצטרפות לשירות החברה לפני קצת יותר משנה הוסבר לי טלפונית שיש לי התחייבות בסה"כ לשנה שבמהלכה אני משלם סכום מסויים שבעבורו אני מקבל שירות ושני כדי מים בחודש כולל המכשיר, והובהר לי שלאחר שנה אני יכול להתנתק וזו לא חתונה קטולית (למרות ששיגעו אותי מנציג אחד לשני עד שניתקו אותי) ופשוט אצטרך להחזיר רק את הכדים והסטנד שלהם בתמורה לפיקדון ע"ס 75 ש"ח שחייבו אותי, ושהמכשיר ישאר אצלי.
כשהתנתקתי מהשירות ותיאמתי איסוף ציוד ביררתי שוב בשיחה עם הנציגה אם אני צריך להשיב גם את המכשיר (שהאמת אין לי מה לעשות איתו יותר ואין לי בעיה שייקחו אותו) והובהר לי שוב שלא (ואני בטוח שכל השיחות מתועדות כמו שאמרה לי הנציגה האחרונה שלהם). נאמר לי גם שאת הפיקדון אקבל עד 60 יום בחזרה, לאחר שעברו 60 יום ולא קיבלתי כלום יצרתי עם החברה קשר ונאמר לי שכלל לא החזרתי את הציוד, לאחר ששלחתי להם קבלה מהם שהציוד הוחזר נאמר לי פתאום שאני גם צריך להחזיר את המכשיר ושניסו ליצור איתי קשר (מה שכלל אינו נכון ואני בטוח שאם היו רוצים להשיג אותי משום שאני חייב להם משהו הם היו מוצאים את הדרך להשיג אותי). לאחר דין ודברים שהסכמתי להחזיר להם את המכשיר לפנים משורת הדין (לפי מה שהובטח לי ואמרתי להם שיאזינו להקלטות והם הצחמקו מזה) הם אפילו לא טרחו להתנצל ולהתייחס באנושיות לכן הודעתי לנציגה שמצידי שישאירו את הפיקדון אצלהם ואני ישאיר את המכשיר אצלי וימכור אותו ביותר מסכום הפיקדון, ואז היא אומרת לי שאני יצטרך לשלם 1800 ש"ח על המכשיר אם לא אשיב אותו ושהשיחה מוקלטת, אז אמרתי לה אחרי שתאזינו לשיחות של מה שהובטח לי אחרי זה נדבר על ההקלטה הזו.

ממש חוצפה וברבריות, אם היה לי צד לחזור לחברה כשארצה שוב מים מינרלים(והיה לי צד כזה) עכשיו זה לא יקרה.
וכספי ו סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה