פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בהפתעה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
גיליתי לתדהמתי בבוקר שחברת נביעות החליטה לחייב את כרטיס האשראי שלי ביותר מ 2500 ש"ח. אין מילים לתאר את הפתעתי ובאותה מידה להכיל את החוצפה והחוסר ארגון של חברת נביעות! בכל שנותיי כלקוח וכצרכן לא נתקלתי בתופעה מקוממת כמו זו. מובן לי כמובן כי צעד זה לא נעשה בזדון וכי מקורו בתקלה, אך חברה שמרשה לעצמה שתקלות כאלו יקרו היא חברה שלא ראויה לקיום. החיובים שבכרטיסי בוצעו במהלך 2 ימי עסקים - גם ב 28/9 וגם ב 29/9, בפעימות של 198 ש"ח כל אחד. יומיים זה מספיק זמן בכדי שחברה תבין שקרתה טעות, אך חברת נביעות היא מיוחדת, ולא הבינה את טעותה בזמן, טעות שעליה אנחנו כצרכנים משלמים. התקשרתי הבוקר להזמין חופשה, שחיכינו לה כל השנה, ובעת ההזמנה גיליתי שמסגרת כרטיס האשראי אינה מאפשרת רכישה של נופש, בעקבות תפיסתה על ידי חברת נביעות. מפנייה טלפונית לחברה נאמר לי "אין מה לעשות, זה לא תקלה שלנו, זה תקלה של המחשוב (???), עובדים על זה, אחרי 48 שעות תקבל זיכוי". ואני שואל : באיזו זכות החברה מתייחסת למה שקרה בזלזול וברפרוף, באיזו זכות מונעת ממני כצרכן לנצל את כספי לרכישות אחרות, ומה יקרה אם בעוד יומיים כאשר חברת נביעות תועיל בטובתה לפנות לי את המסגרת, החופשה שתיכננתי להזמין לא תהיה זמינה, או לחילופין תעלה לי יותר כסף? מי יפצה אותי על כך? בכל מקרה אם אפגע מכל המהלך העלוב הזה, אשקול ברצינות תביעת נזיקין. בינתיים אני ממתין לתשובה מחברת נביעות - הנציגה שדיברתי איתה הבטיחה לי זירוז בטיפול, וכמובן מצפה לשמוע איך החברה מפצה אותי על עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי.
כספי סוג הנזק :
פתרון מהיר ומיידי של הבעיה פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה