פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוחות חדשים שווים יותר מקיימים וזה אבסורד! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני בערך כחודשיים הזמנתי את שירות נביעות ע״י נציג טלפוני, סוכם כי אקבל שלושה כדים בכל מועד החלוקה.אך לאחר כי ראיתי כי כמות הכדים אינה מספיקה פניתי ע״י להגדיל את הכמות,ביום א׳ התקשרתי למוקד נביעות ע״ מ שכבר בהזמנה הקרובה אקבל כמות גדולה יותר,זה התחיל שענתה לי נציגה והסבירה כי הנציגים תפוסים וכן יחזרו אליי תוך חצי שעה,עברו שעתיים ולא חזרו אליי לכן צלצלתי שוב- ושוב נאלצתי להשאיר הודעה,הנציגה הבטיחה כי חוזרים אליי מייד ועדיין לא חזרו אליי, החלטתי להתקשר שוב וכמובן שקיבלתי את אותה התשובה..כמו כן אותו סיפור נגרר גם ביום שני מ׳ פעמים התקשרתי וקיבלתי את אותה הדחייה!!!ביום השלישי עדיין לא התייאשתי והתקשרתי שוב,ענתה לי נציגה הסברתי מה הצרכים שלי וזו אמרה לי להמתין אך השאירה אותי על הקו חצי שעה וללא מענה!!התקשרתי שוב שוב ומצאתי את עצמי ממתינה שוב כי נציגה אחרת אמרה לי שוב להמתין.לאחר כמה שעות כי כמה מפתיע שלא חזרו אליי התקשרתי שוב, וענתה לי נציגה והסבירה שהיא מטפלת רק בלקוחות חדשים,לקוחות קיימים (כמוני) יכולים לקבל שירות רק דרך האתר... ששאלתי את אותה הנציגה האם אני לא אמורה לקבל את אותו היחס של לקוח חדש היא פשוט ניתקה, בלי להתיאש התקשרתי שוב והוסבר כמה פעמים התקשרתי ועדיין לא קיבלתי מענה!אמרה כי יחזרו אליי,עברו עשרים דקות ונציג באמת חזר אליי,שוחחתי עם הנציג והסברתי מה מקור הפניה אך זה קטע את הדיבור שלי ואמר לי גבירתי אני מתנצל אני מטפל רק בלקוחות חדשים ואני מציע לך בבוקר לשבת ליד הטלפון ולדבר עם שירות הלקוחות!!בכל מיקרה כרגע נישאר לי טעם מאוד לא נעים מהשירות המזלזל כי מחר אני באמת ישב ליד הטלפון עד שאדבר עם נציג ע״י לבטל!!חבל שלקוחות חדשים ״שווים״יותר מלקוחות קיימים.

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה