פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות משירות < נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה על השירות של נביעות מזה כארבעה חודשים . מתחילת הדרך החברה מתנהלת בצורה רשלנית ואינה מספקת את הכדים בזמן כאשר בכל פעם יש להם תירוץ אחר. המשאית מקולקלת, הנהג באבל, יש תקלה בקו חלוקה וכו׳ . הבנתי מהר מאד שאינני מעוניינת בשירות זה של החברה וביקשתי להתנתק ולהגיע לקחת את המכשיר ואת הכדים. זמן ההמתנה הממוצע לשירות הלקוחות הוא כעשרים דקות וכשמשיגים אותם התשובות מתחמקות , מעורפלות ושיקריות בהבטחה שיגיעו היום מהחברה או לחילופין דוחים שוב את זמן האספקה. בעיניי זוהי בושה שחברה כזו זוכה לפרסום ללא הפסקה , מה בדיוק היא מפרסמת? מוצר שהיא אינה יכולה או רוצה לספק? בקיצור ״ למה צריך לחכות חודשיים לפני שמקבלים כד מים ?״ בקרוב אתבע מהחברה דמי איחסון על חצי החדר שהם תופסים לי בבית שיואילו בטובם להגיע לקחת את הכדים. אשמח שהפנייה תועבר לחברה בהקדם האפשרי, אני בכל מקרה מתכוונת לתבוע את החברה ולשלוות תלונה לכולבוטק. ( רפי גינת מחפש סיפורים כאלו)  
עוגמת נפש סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה