פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מים מזה כחודש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הנחושת 4 חולון כתובת:
רימקס אבניו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו מנויים לשירות נביעות למשרד שלנו מזה זמן רב.
משלא קיבלנו מים ללא הודעה או עדכון כשבועיים ניסינו להתקשר ולתפוס את החברה אך ללא הועיל. השארנו הודעות במייל ובמערכת ואף אחד לא חזר אלינו.
לפני כשבועיים, אחרי שנעננו בטלפון, לאחר כעשרים דקות המתנה ענתה נציגת שירות ואמרה שחלה תקלה בקו החלוקה וביום חמישי (לפני שמונה ימים) יגיעו המים. אך המים לא הגיעו עד היום.
האם הגיוני שיש בעייה בקו החלוקה של החברה ואנחנו בלי מים במשרד חודש? האם הגיוני שעדיין אנחנו רואים במשרדים אחרים כדים שמגיעים מדי יום ואלינו לא?
האם הגיוני שעדיין אנחנו סוחבים שישיות מים?
האם הגיוני שככה מתייחסים אלינו כלקוחות טובים?
כנראה שלא...
עוגמת נפש סוג הנזק :
מיםםםםםםםםםםםםםםםם פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה