פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי לקיחת כדים ריקים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתב"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-19/9/12 היה יום החלוקה של הכדים של נביעות. כמו שאני עושה מדי חודש, הוצאתי את הכדים הריקים - 4 כדים. להפתעתי, כששבתי לביתי מצאתי את הכדים הריקים שלי, ועוד 4 כדים מלאים, כשהם סתמו את חדר המדרגות שבבניין - כשדירתי ממוקמת בקומה הראשונה, כך שכל מי שנכנס לבניין, התקשה לעבור במסדרון. מייד כשהגעתי הביתה שלחתי סמס לנביעות, בבקשה להגיע למחרת, או ביום שישי כדי לקחת את הכדים הריקים, מאחר ואין לי מקום בבית לכל כך הרבה כדים. למחרת, ה-20/9/12, בשעה 08:00 בבוקר יצרתי קשר עם חברת נביעות וביקשתי שיגיעו עד יום שישי, ה-21/9/12 וייקחו את הכדים הריקים, הבחורה עימה דיברתי הבטיחה שיטפלו בנושא. בערב, ביום חמישי שלחתי פקס בנושא, וגם ביום שישי לא באו לקחת את הכדים. בנוסף, בחודשים האחרונים, כשאני מבקשת 4 כדים - מביאים לי 3, כשאני מבקשת 3 - מביאים לי 4. מעבר לכך, השבוע, הגיע גם כד שנוזל. אני מבקשת פיצוי על עוגמת הנפש ועל חוסר ההתייחסות של חברת נביעות
עוגמת נפש סוג הנזק :
פינוי הכדים מייד, וזיכוי על הכד הנוזל פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה