פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות וזלזול מוחלט על ידי חברת נביעות נושא התלונה:
ולביץ' מריאנה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
במשך שנים רבות הייתי לקוחה של נביעות בשתי משפחות - הן בבית שלנו והן שילמנו עבור הוריו של בעלי. יום אספקת הכדים האחרון (ז.א. כלקוחות נביעות) היה יום חמישי, 30 לאוגוסט. לא הביאו את המים באותו יום בכלל ורק בשעה תשע בערב קיבלתי SMS מנביעות ובו יידעו אותי שיום אספקת הכדים שלי נדחה והמים יסופקו עד יום רביעי הקרוב - כל זה ללא כל הסבר או התנצלות על אי אספקה שכן לנו יש תינוק בבית ואין לנו זמן פנויי להתחיל לרוץ לקנות ארגזי מים כל כמה ימים. במקרה של הוריי בעלי המצב עוד יותר חמור - הם אנשים מבוןגרים שמתגוררים בקומה 3 ללא מעלית ואין להם שום יכולת לגרור בקבוקי מים לבד. לכן בבקור שישי התקשרתי לנביעות כדי לדרוש אספקה קרובה יותר. לאחר המתנה של 23 דקות! על הקו ענתה לי נציגה והבטיחה שביום שני (במקום יום רביעי) יביאו לנו את המים. הבהרתי לה כי בשל האכזבה הקשה במידה ולא יביאו לנו מים ביום שני, ביום שלישי נעבור למתחרים - מי עדן. כמובן המים לא סופקו ביום שני והפעם גם ללא כל הודעה על דחייה או איחור ואכן עברנו למי עדן ביום למחרת. לאחר שבוע כשראיתי כי נביעות גם לא מגיעים לאסוף את הציוד שלהם (שעבורו נתנו להם צ'ק פקדון) יצרתי איתם קשר טלפוני (שוב כחצי שעה של המתנה על הקו!) ונאמר לי כי הם אוספים את הציוד בימי אספקת הכדים, כלומר יאספו מאיתנו ב- 27.9.2012 . זה לא הכי סימפאתי היות וגם אנחנו וגם הוריי בעלי גרים בדירות קטנות בהן איחסון של שני מתקני מים ושני מעמדי כדים (נביעות + מי עדן) הוא בעייתי מאוד אבל זה מה יש. ב-27 לספטמבר בעלי לא הלך לעבודה כדי למסור את המתקנים לנביעות כאשר יגיעו. בשעה 12 בעלי עדכן אותי שהם עדיין לא הגיעו. התקשרתי לחברה (שוב חצי שעה המתנה) ונאמר לי שהם יבואו לאסוף עד סוף היום וכשזעמתי כי כולאים את בעלי בבית ללא יכולת לצאת היות והם לא נותנים טווח שעות לגיטימי, הבטיחו שיגיעו עד השעה 14:00. בסופו של דבר הם לא באו בכלל!!! בעלי שהוא מהנדס אלקטרוניקה בחברה בטחונית הפסיד יום עבודה מלא, חמיי לא יצאו מהבית כל היום והם פשוט לא באו למרות שקבעתי איתם מראש ובעאותו יום עוד סיכמתי שיבואו עד השעה שתיים במהרים!!! אני תקועה בדירה של 68 מ"ר עם מתקן ו-4 כדים+מעמד של נביעות מסיבה של זלזול שלהם באנשים. כאשר התקשרתי אליהם למחרת (שוב חצי שעה המתנה על הקו!!!) ואמרתי שאם הם לא מגיעים לאסוף את הציוד שלהם אני מסירה מעליי כל אחריות ופשוט אניח אותו לידי פחי האשפה בחוץ. נאמר לי כי במידה ואעשה כך הם יתבעו אותי אבל הם מוכנים להשתדל! לקבוע לי תאריך איסוף חדש ל-10.10.12! עכשיו תגידו לי אתם איזה מין יחס זה?! איזה מין שרות?! זו התעללות לשמה באנשים - אין לי מילה אחרת לתאר את זה!
כספי, בזבוז זמן, עלבון - מה לא?! סוג הנזק :
איסוף מיידי של הציוד + פיצוי עבור יום עבודה של מהנדס (1000$) + פיצוי עבור עגמת נפש מתמשכת פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה