פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שירות פשוט מזעזע של חברת נביעות, כבר שחודשיים אני מנסה ליצור קשר בכל הדרכים האפשריות (דרך האתר, מוקד שירות לקוחות, הודעת טקסט מהנייד, פקס, מייל) ופשוט אין מענה. בהתחלה פשוט רציתי לבטל חלוקה של חודש ספציפי כי נסעתי לחו"ל, ולא הצלחתי להגיע אליהם, הכדים חיכו לי מחוץ לדלת עד שחזרתי מחו"ל כשלא הייתי זקוקה להם, מה גם שיש לי ערימה של כדים ריקים להחזרה, כי הם אינם טורחים להגיד לפני החלוקה מתי מגיעים, על מנת שאשאיר את הכדים הריקים בחוץ. כבר התייאשתי והחלטתי לבטל את השירות מולם, וכמובן בגלל שלא ניתן לדבר איתם, שלחתי פקס ומייל בקשה להתנתקות, ואף איימתי לבטל את הוראת הקבע בכרטיס אשראי, וזה עדיין לא גרם לאף אחד לחזור אליי. אז עשיתי את התרגיל הישן ושלחתי הודעה באתר כלקוחה חדשה שמעוניינת להצטרף ולקבל הצעה מנציג, ולא עברה חצי שעה ומיד חזרו אליי. אחרי כדקה הנציגה מיד הבינה שאני לקוחה שלהם וציינה שהיא תדאג שיחזרו אליי, וברור שזה לא קרה. בקיצור, יותר גרועים מחברות הסלולאר והאינטרנט. העיקר יודעים לעשות פרסומות בטלווזיה. שירות גרוע ביותר, בושה לחברת נביעות. מחר בבוקר אני מבטלת את העסקה בכרטיס האשראי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה