פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי מנוי , וזלזול נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לך . ניתקתי את המנוי בתחילת יולי וגיליתי כי עדיין יש חיוב בחשבונית יצרתי קשר ובשיחתי הראשונה והנציגה ששוחחתי עימה באמת פתרה את הבעיה והעבירה את הבקשה לזיכוי , 2 כדי מים ופיקדון . לצערי בשיחתי השנייה נתקלתי בנציגה חוצפנית בשם אודיה הסברתי לה כי יש חיוב נוסף במנוי וטענתי בפנייה שלקחו מימני את כל הציוד כולל כדים מלאים כל רגע נכנסה לי לדברים לא נתנה לי לסיים וכאשר העלתי בפנייה כי לא יכול להיות שום חיוב אלא רק זיכוי פיקדון .מכיוון שהוחזר כל הציוד שוב לא קיבלה את דברי. לא אשקר ואומר כי ציינתי שחברת נביעות הינה חברה של טיפשים שצריך לצייר להם כל דבר . והיא פשוט אמרה שהיא לא מדברת עם אנשים שמקללים ומעבירה אותי להמתנה אמרתי לה שלא תנתק לי בפרצוף והיא בכל זאת בחרה לעשות זאת . אני חושבת שזה מתחת לכל ביקורת התנהלות שאין דומה לה אם הייתי עדיין מחוברת לנביעות ובאמת הייתי מקללת ולא אומרת טיפשים עדיין לא היו מנתקים לי בפרצוף אני דורשת כי הנציגה אודיה שמטפלת באזור שפלה תחזור אלי באופן אישי ותתנצל על מעשייה המזלזלים. שום חברה שמכבדת את עצמה לא תנתק ללקוח את הטלפון בפרצוף במצב דומה לזה ,אלא תדע להתמודד אני ממש מבקשת התייחסות לנושא הכתוב .
זיכוי כספי לחיוב שלא כדין סוג הנזק :
בראש ובראשונה אני דורשת התנצלות על ניתוק הטלפון בפרצוף , ולגבי הזיכוי הנושא מטופל אצל מורן מנהלת קו של נביעות שכן יירבו כמותה אז אולי פניי החברה היו נראים אחרת . פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה