|
|
|
|
|
|
אין קול ואין עונה..... |
נושא התלונה: |
פורטנוי גלי |
שם/כינוי: |
יום שני 01 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מנויה של נביעות כבר מספר שנים, בתאריך החלוקה לפני כחודש וחצי לא הגיעו המים, כל ניסיון ליצירת קשר עם מוקד השרות לא צלח. (עשרות טלפונים ושעות של המתנה) לבסוף פשוט התקשרתי למשרדים שלהם וניסיתי את כל השלוחות ( מאגף כח אדם ועד לשכת המנכל) עד שענו לי באחת השלוחות ודאגו שיחזרו אלי מהשרות. שלחו לי כדי מים באיחור של שבוע ולא לקחו את הכדים הישנים.
החודש שוב לא הביאו מים, לא עונים בשרות וגם לא במשרדים. כאשר אני משאירה הודעה שאני מעוניינת להצטרף לשרות מיד חוזרים אלי אבל כשמבינים שאני בעצם לקוחה כועסת מיד מנתקים לי את השיחה....
אני רוצה קודם כל שמישהו יענה לי (זאת תהייה התחלה) ושיספקו לי את המים או שינתקו אותי.
|
חוצפה שאין כמותה |
סוג הנזק : |
1. לענות לטלפונים 2. לספק מים 3 לקחת את הכדים הריקים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נביעות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|