פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות לקוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של נביעות כ7 שנים, כל עוד הייתה לי הוראת קבע באשראי הכל היה בסדר וברגע שביקשתי להחליף להוראת קבע בנקאית התחיל הסיוט, שלחו לי טופס, הלכתי להחתים את הבנק ופיקססתי אליהם חזרה וכן ווידאתי שקיבלו את הטופס אבל לאחר חודש שמתי לב שלא מחייבים את ההוראת קבע, פניתי אליהם, בדקו ומסתבר שהם הקלידו מספר חשבון שגוי, ביקשתי לתקן ולחייב את החשבון, אמרו שיטפלו ולא טיפלו וכך נוצר מצב שהם גרמו לצבירת חוב של 400 שח שכמובן נאלצתי לשלם בבת אחת, לאחר מכן עדכנתי חבילת אחרת וביקשתי שהגביה תהיה כל 2 לחודש, אמרו בסדר ובסוף חייבו ב16 לחודש וגרמו לי לחריגה בבנק, פניתי שוב ואמרו שבכלל אין מועד פרעון של 2 לחודש אז סיכמתי עם הנציגה על ה10 לחודש והיא שלחה לי כפיצוי 2 כדים חינם, החודש הפלא ופלא שוב חוייבתי ב16 לחודש ועוד חיוב כפול בטענה שלהם כי בחודש ספטמבר הם מספקים פעמיים לכולם ובגלל זה ככה. לא זכור לי שסיפקו לי פעמיים וגם אם כן לא צריכים להודיע על כך ללקוח שהוא הולך להיות מחויב בחיוב גבוה מהרגיל? הצלחתם להימאס עליי, ביקשתי מהבנק לא לכבד את החיוב, אני מבקשת שתנתקו אותי ושתתנו לי לשלם את החיוב האחרון לפי המסלול שסוכם עימי 140 שח ולא יותר
עוגמת נפש סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה