פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בזמני החלוקה וחוסר מענה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה כ 3 חודשים והכי מצטערת על הטעות הנוראה מהרגע הראשון לא קיבלתי את כל העיסקה רק לאחר מס פניות וטלפונים ולאחר כחודשיים מלאו את העסקה הראשונה אבל מאז כל פעם שקובעים איתי יום חלוקה זה אף פעם לא נכון ואני צריכה להתקשר ולחכות מס שעות שיענו או יחזרו ולפעמים לחכות ימים למענה או שאומרים החלוקה בדרך ולבנתיים אני ממשיכה לסחוב שישיות ומתקן ריק. וגם כשמביאים לא מביאים את כל הכדים . והנה היום הגענו ליום חלוקה חדש שביררתי יום קודם לוודא שאכן זהו התאריך ושוב הם טרם הגיעו ובמערכת מציינים שהיום זה יום החלוקה . ומחר אני אצטרך לקנות שישיה והמשיך להתקשר וברר מתי אקבל ולמה ופשוט נמאס לי איך יוצאים מהגועל והזלזול ?
מענה טלפוני אמיתי, זמני חלוקה אמיתיים , פיצויים הולמים עבור השישיות והעוגמה , ניתוק פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה