פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח ואי עמידה במילה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כשלושה חודשים אני מנסה לקבל שירות בחברת נביעות לאחר שאני לקוחה שלהם מזה 5 שנים. החלפתי מכשיר ומסתבר שהגיע תקול. לאחר נסיונות כושלים להגעת נציג לתיקון המכשיר החלטתי להתנתק מנביעות. מזה כחודשיים וחצי אני מנסה שהחברה תבוא לקחת את המכשיר ובקבוקי המים אך הם דוחים אותי פעם אחר פעם.כבר שלושה חודשים שמבטיחים לי לבוא מדי שבוע ובכל פעם משקרים ומזלזלים. באשר לשיחה עם מנהל - מעולם לא חזר. שירות לקוחות - המתנה של שעה ובסוף אין להם מה לעשות בנושא וכשאני מאיימת להשאיר את הבקבוקים והמתקן בחוץ, הם מאיימים בחזרה שאני אשא בנזקים במידה ויגנבו על אף שכבר אני מנותקת מהם חודשיים. אשמח לדעת כיצד אני מביאה זאת לידיעת כלל הצרכנים ואיך אוכל לפרסם זאת בתקשורת. זו חברה שלא מגיע לה להתקיים ואף עדיף שתפשוט רגל. עוגמת נפש כזאת מעולם לא חויתי. בנוסף הפנתי את הדברים לתלונות הציבור ולאתר מאקו ו ynet כי רק כך הדברים לצערי עובדים במדינתנו. כמו כן הופנתה התלונה לעורך דין.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיבוא לקחת את הציוד שלהם ולא לשמוע מהם יותר לעולם פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה