פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, והבטחות שווא נושא התלונה:
חגבי רעות שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏18 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סניף דרום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי רעות, אני סטודנטית שגרה בבאר שבע
על מנת להימנע מסחיבת בקבוקים הזמנתי את הבר של נביעות...
במעמד סגירת העסקה (בשבוע הראשון של חודש ספטמבר) שכוללת בר מים ו-3 כדים כל חודש. נאמר לי שבגלל שאני עושה את העסקה בהוראת קבע אני צריך לשלם מראש על חודשיים קדימה, על התקנה, ופיקדון הכל בסך של 330 ש"ח לערך...
אחרי 3 ימים הגיעו להתקין לי את הבר, ולמתקין לא היה עודף מ350 שקל, אז הוא הביא לי קבלה על 350 ש"ח
ניסה להתקין בר אך נאמר לי שהבר תקול ומחר יביאו לי בר אחר..
יום למחרת הביאו לי בר תקין, שאלתי את המתקין אם אני לא נמצאת בבית מה לעשות עם הבר.. הוא אמר לי כלום..
אחרי סופש במרכז חזרתי לדירה שלי ומתברר לי שהמים הקרים רותחים!!! התקשרתי למרכז שירות, אמרו לי שיום למחרת יגיע מתקין עם בר תקין...
אחרי כמה ימים נכבה האור במכשיר וכבר לא היה לי סבלנות לבר תקין אחר... ועד היום אני עם מכשיר חצי מואר (בצג של הטמפרטורות..)
אחרי חודש, אנחנו אמורים לקבל 3 כדים התקשרתי למוקד שירות והסברתי להם שאין לי צורך ב3 כדים ואני צריכה רק 2.. ובנוסף שאני לא נמצאת ביום של החלוקה בדירה אז אני מעדיפה לדחות אותה בכמה ימים.. (גם בחלוקה הזאת לא קיבלתי כל מה שהייתי צריכה לקבל כגון: בקבוקי מים ומתקן לכוסות)
באותו חודש קיבלתי חשבונית על סך של 230 שקל וחשבונית של 100 שקל..(שניהם על חודש אוקטובר) התקשרתי לברר מדוע בחשבונית רשום 4 כדים אם סגרנו עסקה של 3..
הודיה (הנציגה האישית שלנו) הסבירה לי שהיה בלבול ואנחנו אמורים לקבל 4 כדים באותו מחיר, 105 ש"ח לחודש במקום 3... והיא הסבירה לי שיש לי חוב של 330 שקל...שאלתי על מה אז היא אמרה לי על חודשיים מראש התקנה ופיקדון
הסברתי לה ששילמתי למתקין הראשון ושיש לי קבלה, היא ביקשה שאני אשלח לה את הקבלה בפקס וכך היה, אחרי יומיים היא חוזרת אליי עם תשובה שהם "יזכו" אותי מהחוב הזה ושזה לוקח כמה שבועות ובכל מקרה אני צריכה להסדיר את הוראת קבע כי הם לא הצליחו..
באותו היום הסדרתי הוראת קבע!!
אחרי מספר ימים אני מתקשרת להודיה לשאול אם הוראת קבע התקבלה אז ההיא אמרה לי שהם עדיין לא רואים אבל בכל אופן אני חייבת לשלם להם 330 שקל עכשיו על מנת לקבל כדים בדצמבר, לא הבנתי בדיוק על מה היא מדברת כי זו טעות שלכם אני לא מוכנה לשלם כמעט 700 שקל בחודשיים על מים... זו בערך המשכורת החודשית שלי כסטודנטית..
היא קיבלה אישור להשאיר את החוב ולא לחייב ושאני אקבל בכל זאת כדים בדצמבר, אמרתי תודה.
השבוע ביום ראשון 18.11.2012, בתוך כל המבצע של 'עמוד ענן' אני רואה שחייבו אותי בהוראת קבע 330 שקל. התקשרתי למוקד שירות, רעות (נציגה) הסבירה לי שעקב המצב סניף דרום סגור, אבל שהודיה הסבירה לי שאני חייבת לשלם את זה... ושזה ירד מהו"ק, ביקשתי לדבר עם קשרי לקוחות ושבכל אופן יבטלו לי את המנוי.
רעות אמרה שיחזרו אליי במשך היום, ב3 וחצי (שהמוקד נסגר ב-4 ) התקשרתי שוב ואמרו לי שיחזרו אליי בימים הקרובים... הרמתי את הקול והסברתי לנציגה שזה לא מקובל עליי היא ביקשה אישור לכך שיחזרו אליי עוד היום עד השעה 5 ושבכל אופן המנוי שלי כבר בסטטוס מבוטל.
אחרי 3 דקות מילנה (לא ברור לי מה עמדתה בכוח) התקשרה והתנצלה עד עימקי נשמתה ושהיא רואה שהכל מתועד ובאמת אני לא הייתי אמורה להיות מחוייבת החודש עד שהזיכוי יעודכן ואני אהיה היתרת זכות של 20 ש"ח
היא הבטיחה שהיא תדבר עם הנהלת חשבונות ושכבר מחר (יום שני 19.11.2012) היא חוזרת אליי עם תשובה.
ביום שני התקשרתי למוקד שירות כי אף אחד לא חזר אליי נציגה אמרה לי שמילנה היא מסניף דרום אבל היא ממש פה יושבת לידה.. היא תבקש שהיא תחזור אליי.
מיותר לציין שלא דובים ולא יער!!! אף אחד לא חזר
ברבע ל-4 התקשרתי שוב ושוב הבטיחו לו שישלחו לה מייל ושהיא תחזור אליי...
ביום שלישי 20.11.2012 התקשרתי למוקד שירות להבין למה מזלזלים בי בצורה כזאת... הסבירו לי ששולחים לה מייל ושהיא חוזרת אליי היום!!
ב-3 וחצי התקשרתי שוב כדי להבין למה לא חוזרים אליי... ושוב שלחו לה מייל.. ושוב היא לא חזרה
היום 21.11.2012 התקשרתי אמרו לי שהיא באמת שהתקשרה אתמול ושלא הייתי זמינה..
חשוב לי לציין שבכל המיילים ששלחו לה ביקשתי בפירוש שתחזור אליי למספר הנייד שלי, כי הנייד של חבר שלי לא זמין כי הוא במילואים
היום מילנה חזרה אליי ושוב התנצלה והסבירה שלא הייתה לה תשובה ולכן לא חזרה אליי, ושאתמול היא חזרה אליי בעקבות המיילים שנשלחו אלייה, והשאירה הודעה במשיבון.(לא קיבלתי לא שיחה ולא הודעה!!) אני כנציגת שירות לשעבר (ולא מנהלת) מבינה שגם אם אין לי תשובה ללקוחה אני בכל מקרה חוזרת אלייה גם כדי להגיד שאין לי תשובה – הרי הבטחת שתחזרי לא?
למילנה לא הייתה תשובה ומשום מה היא ביקשה שאני אשלח לה שוב את הקבלה של ה-350 ₪ מה שמסביר שככל הנראה לא הועברה בקשה לזיכוי.
אני סטודנטית שנמצאת כרגע בקו האש, אין לי הכנסה כי אין עבודה בדרום, ואין לי כסף מיותר לשלם לנביעות. כרגע אני נמצאת בחריגה במסגרת האשראי שלי. דבר שמונע ממני לקנות דברים חיוניים!
אני חושבת שזה ביזיון לחברה בסדר גודל של נביעות, הייתה לי הערכה אליכם, אבל לכם אין שום מושג בשירות לקוחות.
אני מרגישה זלזול עצום מצד נביעות... אף אחד לא נותן לי מענה נורמלי... כולם זורקים את האשמה ואת הטיפול למישהו אחר...
אני חושבת שזו אחריות של נביעות לדעת מי משלם מתי וכמה, אני לא צריכה לרדוף אחרי נביעות כדי לדעת בבטחה שהכסף שלי לא יגבה בכוח מהחשבון בנק שלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחזירו לי את הכסף + דמי ריבית על המינוס + פיצוי הולם פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה