פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שקריות וגביית סכומים שלא בצדק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

שלום רב,
במהלך חודש נובמבר שוחחתי עם מחלקת קשרי הלקוחות של חברת 'נביעות' על החלפת מתקן מים. בכל מהלך הדרך למוקד קשרי הלקוחות עברתי ייסורים רבים והבטחות שקריות לגבי עלות החלפת המתקן. בסופו של דבר סוכם על החלפת מתקן בעלות של 100 שח כשסך הכל עלות החשבונית שהגיעה אלי החודש אמורה לעמוד על 190 שח כולל מע"מ. בפועל חויבתי בתשלום של 522.21 ש"ח. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות והם טענו שיש צורך בבדיקה וזה יקח יומיים. כמובן שלא חזרו אלי ואני התקשרתי למוקד שירות הלקוחות, שוחחתי עם נציגה בשם חני שבמהלך השיחה ביקשתי מנהל שיטפל בנושא אך היא התעקשה שאין מנהל ופשוט נתנה לי להמתין על הקו במשך חצי שעה ובסופו של דבר ניתקה את השיחה. אני דורש שהחברה תתנהל כראוי ותזכה אותי במלוא הסכום של 332.21 ש"ח. החברה פשוט בונה על ההתחייבות שאני נמצא בה כשברגע שאני רוצה לבטל את השירות הם טוענים שעלות הביטול הוא מעל ל500 ש"ח כשבפועל במהלך שיחת ההצטרפות שלי הוצב בפני שקנס היציאה הוא 149 ש"ח.
אבקש שיחזרו אלי,
כספי סוג הנזק :
זיכוי על סך 332.21 ש"ח לכרטיס האשראי פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה