פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיום העיסקה עם חברת נביעות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הירדן פינת הגלבוע כתובת:
קריית שדה התעופה-לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני אביתר אטיה לקוח מזה שנים של חברת נביעות-מים.בחודש פבואר ביקשתי להפסיק את השירות עימם.נציגה משימור לקוחות מטעם החברה פנתה אליי על מנת להציע תוכנית חדשה.לאחר משא ומתן הציעה לי תוכנית המשך עם שלושה כדי נביעות בסך של 90 ש"ח.הסכמתי להצעה.
כמובן שהצהרתי בפניה שאין שום קנסות יציאה,ואני יכול לעזוב מתי שארצה.והיא אישרה זאת(יש שיחה מוקלטת על כך).לאחר שלושה ימים,התחרטתי ופניתי על מנת לסיים את השירות עימם.החזרתי את שלושת הכדים מלאים,לא פתחתי אותם,וכן את המתקן מים.לאחר חודש לערך נישלח לי חשבונית שאני מחוייב בדמי יציאה.ובנוסף חוייבתי על שלושת הכדים,את אותה תוכנית 89.01 ש"ח.למרות שהכדים הוחזרו לחברת נביעות.
דיברתי עם נציגה מחברת נביעות,והסברתי לה את הנושא.היא דיברה עם אותה נציגה שביצעה את אותה עיסקה/תוכנית.והיא אישרה שנכון הדבר,הובטח לי ללא שום דמי יציאה.אבל למרות הכל התשובה היתה "שלא ניתן לבטל כך סתם ולהחזיר את הכדים" ולכן הם באים לקראתי במקום 218.19 לשלם רק 87 ש"ח סכום סימלי לסגור את הפרשה.
ביקשתי שיזכו אותי על אותה חשבונית ששלימתי על החודש הראשון שגבו ממני,שלא לצורך.כי ביטלתי את העיסקה מידית,והחזרתי את כדי המים.הם הסבירו שלא ניתן.לאחר וויכוחים נהותה אותה נציגה לבדוק את הנושא עם נציג בכיר יותר,ולחזור אליי עם תשובה.
אף אחד לא חזר אליי.והיום אני מקבל מכתב מעו"ד שיש לי חוב של 191 ש"ח בחברת נביעות.התקשרתי שוב וכרגיל תשובות של תשלם מה שהצענו לך ונסגור את הענין.
אני לא מוכן לעבור לסדר היום,על הענין הנ"ל.לא בגלל הכסף,אלא בגלל העיקרון.תגבו מה שמגיע לכם,ותקיימו מה שאמרתם.
ככה לימדו אותי בחיים.הבטחת תקיים.
תודה מראש
ביטול העיסקה פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה