פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסדר עם נציג פניות הציבור שלכם לפני חצי שנה לא קוים ולא בוצע ! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כפי שכתבתי בינואר באתר זה ,כל נושא התלונה שלי עדיין לא הסתיים
כפי שכתבה אורית זכרוני שם -להפך הוא רק הסתבך שלא לצורך סיכמנו שכל החוב שלי אליכם הוא 112 ש"ח דיברתי עם תלונות הציבור והובטח לי שהסכום יגבה באשראי ציינתי שביטלתי את הוראת הקבע בכרטיס האשראי מסרו לי כי אם לא יכובד ישלחו לי חשבונית לתשלום בדואר לתדהמתי אתמול אחרי חצי שנה אני מקבלת מכתב מעורך דין. מיותר לציין שהייתי בטוחה שחייבו אותי באשראי כפי שסיכמנו כיוון שלא נשלח לי שום מכתב או אפילו שיחת טלפון על חוב כלשהוא. ובמכתב כתוב מפורשות כי אני חייבת לכם 211 ש"ח כולל ריביות. כשהתקשרתי לשירות אמרתי שאני מוכנה לשלם את החוב שהיה לי בלי שום ריבית מכיוון שלא פנו אלי ולא חייבו אותי אפילו לא הודיעו שניסו לחייב. וכמובן שמה שנאמר לי הוא שאני אפנה לעורך דין וכלשון הנציגה "אין מה לעשות" אני חושבת שאני צריכה לתבוע אתכם ולא אתם אותי על כל הטלפונים עוגמת הנפש עצבים מיותרים וניסיונות גבייה של סכומים דמיוניים על שירות שאפילו לא ניתן כראוי. אפילו כשביקשתי את פניות הציבור מסרו לי לפנות בפקס כלומר לטרטר אותי במקום להקל האם זו בעצם מעיין שיטה כדי שאני הלקוח הקטן אתייאש ואשלם?. אני מצפה שתפתרו את העניין ואם צריך אפילו אני אפנה למנכ"ל החברה ותזכו אותי על כל החוב בגלל עוגמת הנפש שגרמתם לי במהלך כל ההתקשרות שלי איתכם חבל מאוד שאתם לא יכולים לסיים דברים בצורה יפה וגוררים את העניין מעל לחצי שנה, וחבל מאוד שלקוחות שלכם צריכים לקרוא עליכם באתר זה.

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה