פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלקיקים במים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני משרתת בבסיס "פילון" בצפון.
שבוע שעבר (סוף מאי) קנינו, אני וחברה שלי, בקבוק של ליטר וחצי נביעות.
שתינו מהמים בלי לחשוד בכלל שהם יהיו מלוכלכים.
אחרי מספר דקות חברה שלי הבחינה כי המים מכילים חלקיקים לבנים.
תחילה חשבנו שאולי אחת הבנות בשקם הכניסה למקרר בקבוק מים אישי שלה ובטעות נתנה לנו אותו במקום אחד חדש, אך כשהלכנו לשקם לברר, גילינו ששאר הבקבוקים החדשים אף הם "מלוכלכים".

התקשרתי למוקד של נביעות ודיווחתי על הבעייה.
הפנו אותי לבקרית איכות המים והיא טענה שהיה זה סידן, ודאגה לציין שבמים של נביעות יש יותר סידן ממים של חברות אחרות. מילא.

קיבלתי את הטיעון, אבל חברה שלי ביררה וטוענת שאין דבר כזה שרואים את הסידן.

אנו מרגישות מרומות ע"י אותה בקרית וחושבות שמגיע לנו איזשהו החזר כספי או פיצוי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כלשהו פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
גלית ורד יאיר, אחראית שם ותפקיד:
שלום רב,

פנייתה של רעות אכן התקבלה במוקד שירות הלקוחות של חברת "נביעות", שם הוסבר לה כי מקורם של החלקיקים הלבנים במים הוא הסידן, המצוי בריכוז גדול במים המינרליים של נביעות., הדבר אינו יכול להזיק, אלא להיפך- אנו גאים בכמות הסידן הגבוהה במים המינרלים שלנו, שהינה חיונית לתזונה נכונה.
השיחה הסתיימה לשביעות רצון הלקוחה.

מפעל נביעות ממוקם בקרית שמונה סמוך למעיין "עין זהב". תהליך מילוי הבקבוקים נעשה ללא מגע יד אדם ותחת ביקורת קפדנית להבטחת איכות המים. מוצרי "נביעות" עומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים בנושא תהליכי ייצור, איכות הסביבה ואיכות המים.

באתר האינטרנט שלנו, www.neviot.co.il, ניתן לקבל מידע נוסף על הרכב המינרלים של נביעות.



תגובה:
באתר האינטרנט שלנו, www.neviot.co.il, ניתן לקבל מידע נוסף על הרכב המינרלים של נביעות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה