פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום והעדר שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מעבדת שירות גבעת שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כעשרה חודשים רכשתי מחשב נייד חדש של ibm. מאז המחשב התקלקל 4 פעמים,ניגשתי איתו למעבדה והחליפו לי דיסק קשיח בפעם אחת, בפעם אחרת החליפו לוח אם . הדבר אינו סביר למחשב חדש ושל חברה זו. בפעם השלישית , לפני חודשיים, ביקשתי שיאריכו לי את תוקף האחריות כי המחשב לא יציב. הבטיחו לי שיחזרו אלי ולא חזרו.
לפני חודש שוב התחילו תקלות, שמרתי את דו"ח התקלות של microsoft, ויצרתי קשר עם המעבדה. שוב הובטח לי כי שליח יבוא לקחת את המחשב ויתאמו איתי. מאז לא יצרו איתי קשר, אני מתקשרת באופן תדיר והשארתי מספר רב של הודעות למנהלת השירות אורלי, שלחתי להם מייל דרך האתר ואפילו פניתי לחו"ל, אך לא חוזרים אלי ואין שום פתרון. מחשב זה הוא כלי עבודה שלי וההפסד הוא גדול בכל פעם שהמחשב קורס וכל המידע שעבדתי עליו יורד לטימיון.
כספי סוג הנזק :
התיייחסות כלשהי והחלפת המחשב למחשב חדש פתרון נדרש :

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה