פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות IBM לקלקול הנייד במעבדת שירות שלהם נושא התלונה:
benzikry refael שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏27 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך אם המושבות 94 קרית אריה פ"ת 49527 כתובת:
תיאור הבעיה:
אל מערכת הצרכנות
להלן מצ"ב מכתבי שהופנה אל חברת IBM בקשר לקלקול המחשב במעבדה שלהם במקום לתקן אותו.
החברה מתעלמת ממני ואין לי כסף לעורך דין - תודתי מראש על עזרתכם



לכבוד: ‏ז' אייר תשס"ז
יבמ – הנהלה ‏25 אפריל 2007
בית יבמ, דרך אם המושבות 94
קרית אריה, פתח תקווה, 49527
שלום רב, מבלי לפגוע בזכויות

הנדון:
נזק שנגרם למחשב נייד בהיותו במעבדת שירות מספר קריאה A2SXH67

1. שמי שמעון בן זקרי מרח' ארץ חפץ 115/14 ירושלים.
2. בתאריך 20/11/06 רכשתי משופרסל דיל בתלפיות ירושלים מחשב נייד מסוג LENOVO (מצ"ב חשבונית קניה) תוקף האחריות לשנה.
3. בתאריך 27/2/2007 מסרתי את המחשב הנייד שלי לתיקון במעבדת השירות ברח' רחבעם זאבי 11 גבעת שמואל בשל תקלות שנגרמו למחשב ואי יכולת התמיכה הטכנית לתקן את הליקויים באמצעות שיחה טלפונית.
4. פניתי טלפונית אל החברה בגבעת שמואל והם הפנו אותי אל סניף י-ם בהר חוצבים אל פקידה בשם דפנה אשר קיבלה את המחשב מידי ורשמה את תיאור המחשב ורשימת הליקויים לתיקון.
5. הפקידה רשמה בטופס הקבלה המצ"ב את מהות התקלה: "אין קול אין מצלמה, המחשב קופץ כל הזמן אין אפשרות לחבר ראוטר אלחוטי +שבר גם בחזית".
6. בתאריך 11/3/2007 פנו אליי מהמעבדה והודיעו לי כי מהות הטיפול השתנה ועתה יש: "הצעת מחיר ללוח, מקלדת, בסיס, סוללה ומכסה מסך אחורי בעלות לתשלום של 2840.08 ש"ח".
7. סירבתי להצעה ולקחתי את המחשב אל ביתי ואז גיליתי כי המחשב אינו פועל כלל למרות שבבדיקת הפקידה דפנה נמצאו ליקויים הנ"ל אבל המחשב פעל.
8. פניתי שוב אל המעבדה והפקידה אמרה שאין לי מה לדאוג ונתנה תמיכה טכני, אולם גם תמיכה זו לא עזרה והמחשב לא פעל, ואז הפקידה אמרה שהיא לא יכולה לעזור לי וניתקה את הטלפון.
9. לאחר מכן פניתי אל הטכנאי שבדק את המחשב לפני שהבאתי את המחשב למעבדה, מר דוד ברזן משופרסל דיל והוא הצהיר בפני ובכתב כי המחשב היה תקין לפני המסירה במעבדה חוץ מהמצלמה והקול שלא עבדו רצ"ב חוות דעת הטכנאי.
10. הנני להפנותכם אל עמ' 15 במדריך הבטיחות ואחריות של LENOVO 3000 "אם במהלך תקופת האחריות המחשב אינו פועל כמובטח ולא ניתן לפתור את הבעיה דרך הטלפון או באופן אלקטרוני,....ספק השירות יבצע אחת מאלה א. יתקן את המחשב כדי שיפעל כמובטח או ב. יחליף אותו במחשב שהוא לפחות שווה ערך בתפקודו".
11. התקלה שאותה ציינתי עם מסירת המחשב אצל פקידת השירות הינה תקלה אשר בתחום האחריות הניתנת על ידי ספק השירות קרי IBM .
12. אציין כי מעיון באתר האינטרנט של המועצה לצרכנות עולה כי במועצה מתקבלות תלונות רבות של צרכנים בהן נמסר על נזקים שנגרמו למכשירי מחשב בביתם כתוצאה מהפסקות חשמל ו/או נחשולי מתח או נפילה ושברים וכי קיימת פסיקה לפיה על היצרן/משווק/יבואן לפצות את הנפגעים כתוצאה מאירועים מעין אלה שכן חובתה של המעבדה לתקן אך ורק את הליקויים שנרשמו בעת הקבלה ולא "להמציא" לקויים חדשים שלא היו קודם לכן.
13. בהתאם אבקש לקבל כל מידע שיש בידיכם על האירוע שגרם לפגיעה במחשב, כאשר המחשב היה ברשותכם.
14. ברצוני לציין כי מזה כחודשיים אני משאיר הודעות בטלפון של ההנהלה ואף אחד מכם לא טורח להשיב לי תשובה.
15. אם אכן אירע תקלה למחשב בהיותו כאמור לעיל ברשותכם – אבקש לפצות אותי בגין הנזק שנגרם למכשיר בסכום הנ"ל כפי שדרשתם בעצמכם על התיקון החדש.
16. באם תסרב חברתכם לפצות אותי בגין הנזק שנגרם לי, אאלץ לתקן את המכשיר על חשבוני בעלות שתידרש ועוגמת נפש שנגרמה לי במשך כל התקופה מאז מסירת המחשב למעבדתכם ועד לתיקונו המוחלט המהווים את הנזק הישיר והעקיף שנגרם לי (כמו תשלום לחברת האינטרנט וספקית השירות אשר ממשיכים לגבות ממני כסף למרות שהמחשב מקולקל), ולמצות את מלוא זכויותיי בגין הנזקים על פי כל דין.

בכבוד רב,

שמעון בן זקרי
050-3632822
העתק: המועצה הישראלית לצרכנות


נספחים:
א. חוות דעת טכנאי.


קלקול במקום תיקון סוג הנזק :
החלפת המחשב שמחשב נייד חדש - לא סומך על התיקון שלהם פתרון נדרש :

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
Sima Zahavi - Customer שם ותפקיד:
שרות לקוחות יבמ שוחח עם הלקוח, יבמ תשלח שליח לאסוף את מחשב למעבדה, המחשב יטופל בהתאם לסיכום בין מנהל העמבדה לשוקי.
שרות לקוחות יבמ - בקשר ישיר עם הלקוח.
תודה.
תגובה:
לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה