פרטי התלונה

תלונות IBM

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות למוצר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.12.05 רכשתי מחשב נשא IBM .הובטחה אחריות ל-3 שנים. לפני כחצי שנה אותרה תקלה במחשב. במעבדת IBM נאמר לי שהאחריות פגה. פניתי לחברת ביג בוקס, ונאמר לי שאני צודק והמקרה יטופל . מאז ועד היום אני מטורטר מחברת IBM לביג בוקס הלוך וחזור, כולם אומרים שאני צודק, וכלום לא נעשה. המחשב מספר
1834-S3G סדורי L3-YHFD8 . אני משתמש בו לעבודה, וסובל קשות מכך.
תיקון מחשב באחריות פתרון נדרש :

IBM שירות לקוחות

, תגובה:
Sima Zahavi - Customer שם ותפקיד:
התלונה התקבלה ביבמ, ששרות לקוחות שוחח עם הלקוח מספר פעמים להלן הטיפול. תגובה:
בתיאום עם הלקוח המחשב הועבר למעבדה לטעינה, הטעינה בוצעה והמחשב תקין (מס' קריאה -A2SYN5X).
כמו כן הרחבת האחריות עדין בתהליך - יבמ עובדת מול הלקוח לעדכון המערכות עד לקליטה.
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה